SmartOrkar inte ta nya bilder sÄ du fÄr nöja dig med en spegelvÀnd bild.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SmartOrkar inte ta nya bilder sÄ du fÄr nöja dig med en spegelvÀnd bild.
Hmmm, dÀr kan man bocka av iaf nÄgra styckenOaken sitter riktigt bekvÀmt pÄ de flesta handleder.
Nu mÄste du ju förstÄs testa lite andra fÀrger ocksÄ!
65st! och det Àr bara GA-2100. Det finns fler oak-serier.
GA-2100RB-3A ser ju ut att vara nÀra slÀkt med min Johnny Cupcake-6900.Oaken sitter riktigt bekvÀmt pÄ de flesta handleder.
Nu mÄste du ju förstÄs testa lite andra fÀrger ocksÄ!
65st! och det Àr bara GA-2100. Det finns fler oak-serier.
Men det Àr mÄnga kvar. Tjööööööööp!Hmmm, dÀr kan man bocka av iaf nÄgra stycken
De var de första ja sÄg ocksÄ blev sugen men det Àr inte riktigt "The Real Deal"GA-2100RB-3A ser ju ut att vara nÀra slÀkt med min Johnny Cupcake-6900.
Men det Àr mÄnga kvar. Tjööööööööp!
Den dÀr grodan Àr snygg tycker ja!
Den kunde har ingÄtt i Rescue Red serien.FÀrgerna pÄminner lite om din B1000 MM.
SlÀng in en rabattkod ocksÄ!Bra pris....
G-Shock Mudman Heren Horloge GW-9500-3ER
<p> Hos Brandfield köper du de bÀsta G-Shock klockorna som till exempel denna G-Shock Mudman Heren Horloge GW-9500-3ER. </p> <p> Denna klocka har en quartz tidmÀtare. Urtavlan Àr svart och Àr överdragen medmineralglas.www.brandfield.se
GBD-H2000?MÄste sÀlja min Garmin först, sen blir köööööööpkontot befriat frÄn alla restriktioner
Jag var i butiken igÄr och körde "GW-9500 vs GWG-2000 smackdown ..... GW-9500 hade inte en chans att stanna pÄ handleden lÀngre Àn 15 sekunder...GBD-H2000?
Ja gwg-2000 Àr klart fin faktiskt hade nog valt den över gw alla dagar i veckan.Jag var i butiken igÄr och körde "GW-9500 vs GWG-2000 smackdown ..... GW-9500 hade inte en chans att stanna pÄ handleden lÀngre Àn 15 sekunder...
Vi snackar Kia vs Subaru hÀr...