Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att den hĂ„ller sig pĂ„ rĂ€tt sida av OK men det Ă€r lite hajfenavarning ibland. Kan fixas med en extra keeper för den som bryr sigDitt proffs, tusen tack för input! Ăr den sĂ„ pass lĂ„ng sĂ„ det ser dumt ut med vanlig tröja till?
Om du kokar strapen och böjer till den nĂ€r den Ă€r varm sĂ„ Ă€nden sitter Ă„t runt handleden Ă€r det inga problem, ens för mig.Ditt proffs, tusen tack för input! Ăr den sĂ„ pass lĂ„ng sĂ„ det ser dumt ut med vanlig tröja till?
JajamĂ€n. Ănden pĂ„ den bara stoppade jag ned i kastrullen. Funkade fint efter ett par försök. Störs inte alls av den nu, smiter Ă„t sĂ„ fint runt handleden.Har du kokat din @URsinne ?
Vill du bjuda pĂ„ en bild?JajamĂ€n. Ănden pĂ„ den bara stoppade jag ned i kastrullen. Funkade fint efter ett par försök. Störs inte alls av den nu, smiter Ă„t sĂ„ fint runt handleden.
Om du kollar pÄ TobisDs klocka han satte in hÀr idag sÄ har den kokad strap om jag minns rÀtt. SÄ ser det ut.Vill du bjuda pÄ en bild?![]()
Hmm, mina har sÀkert legat en tre veckor nu utan att bli fulla...NÄn kvart i veckan hÄller mina pÄ high.
Vill du bjuda pÄ en bild?![]()
HÀr ser man principen pÄ denna hastigt hopkomna bild. Den Àr ocksÄ stabil och stadig efter den Àr vÀrmd, den slÀnger inte och har sig.
![]()
[
Vintage idag!
![]()
Hmm, mina har sÀkert legat en tre veckor nu utan att bli fulla...
Borde kanske skrivit lite mer men jag fÄr ta lite bÀttre bilder först. Mrg-100. Den första metall g-shocken nÄgonsin. FrÄn 1996 i typ orört skick.Den var ju frÀck. Vad heter den?
Borde kanske skrivit lite mer men jag fÄr ta lite bÀttre bilder först. Mrg-100. Den första metall g-shocken nÄgonsin. FrÄn 1996 i typ orört skick.
Ja den mÄste legat i dvala nÄgonstans!Den var verkligen frÀsch. Helt ny nÀstan ju.
NÄgra ytterligare skillnader Àr:GWF-D1000B har en mycket mer avancerad dykdator som aktiveras automatiskt av djupmÀtaren som inte alls finns pÄ GWF-1035F. D-1000B Àr ocksÄ nÄgot större men framför allt Àr remmen mycket lÀngre och pÄ grÀnsen till opraktisk till dagligt bruk. NB det Àr pÄ grÀnsen men ÀndÄ OK!
Med tanke pÄ din gedigna samling sÄ var nog det huvudet pÄ spiken, tack mr G-shock MiyagiNÄgra ytterligare skillnader Àr:
CF band Vs resin
Safirglas Vs mineralglas
Betydligt högre kvaltetskÀnsla & finish pÄ GWF-D1000 serien.
Tjena!
NÄgon som vet vart man kan skaffa sig en sÄnhÀr? Modell nummer Àr GWX5600C-7
![]()
Var tvungen att knÀppa nÄgra fler pÄ denna ocksÄ
![]()
![]()
Riktigt skön faktiskt. SĂ„ den knappt mĂ€rks. Ăr ju screwback men har en gummiskiva pĂ„ baklocket sĂ„ den bĂ€rs mer bekvĂ€mt.Trevlig.
Den bÀrs ganska litet?
Hur skön Àr lÀnken?
Aha förstÄr aja inget att göra Ät snygg va den iallafallDen har utgÄtt. Flera röster menar att den negativa displayen Àr oanvÀndbar.
Plus att G-lide band inte Äldras bra med krackelerande fÀrger osv. Men den Àr snygg.![]()
Det finns ett gÀng pÄ rakuten.Tjena!
NÄgon som vet vart man kan skaffa sig en sÄnhÀr? Modell nummer Àr GWX5600C-7
![]()