Hade det inte varit kul att göra nÄgon "plojgrej" av Team G-Shock? @ekke Àr sÀker med pÄ dettaDÄ Àr vi iaf minst 3st
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade det inte varit kul att göra nÄgon "plojgrej" av Team G-Shock? @ekke Àr sÀker med pÄ dettaDÄ Àr vi iaf minst 3st
Ett litet Blocket-tips sÄ hÀr pÄ söndagsförmiddagen
För det priset sĂ„ var det nĂ€stan stöld Var lite inne pĂ„ att knipa den och ge till svĂ€rsonen i födelsedagspresent ...TackâŠ
Jag har en liten grej pÄ vÀg in som skulle kunna bli skickad till dom som deltar med G-shock i OWGMHade det inte varit kul att göra nÄgon "plojgrej" av Team G-Shock? @ekke Àr sÀker med pÄ detta
Har du gjort canvas kapellen sjÀlv? Ser ut proffsigt gjortHÀmtat-vinterhjul-till-Amigo-G = GWG-2000TLC
Kapellet följde med nÀr jag handlade Amigon i somras, men det Àr inte ett originalcanvas.. Verkar vara gjort av nÄgon kapellmakare för det Àr riktigt snyggt gjortHar du gjort canvas kapellen sjÀlv? Ser ut proffsigt gjort
Nu Àr jag nyfiken med det dÀr med terrÀngdÀck vs vinterdÀck:
Vilka terrÀngdÀck / offroad dÀck kan man ha pÄ vintern hÀr i södra Sverige?
BF Goodrich T/A , T/K, Cooper Discoverer AT3, MaxxisâŠ
Vilka Àr godkÀnda för vinter och man kan köra med utan att bli stoppad av polis eller fÄ ajabaja pÄ besiktningen?
Jag kör Overlanding, sĂ„ ingen riktig offroad och har varit frestad att skaffa sĂ„dana dĂ€ck innan till min ForesterâŠ.
Nu Àr detta lite av en killgissning. AlltsÄ en kvalificerad bedömning.Har du gjort canvas kapellen sjÀlv? Ser ut proffsigt gjort
Vilka Àr godkÀnda för vinter och man kan köra med utan att bli stoppad av polis eller fÄ ajabaja pÄ besiktningen?
Jag kör Overlanding, sĂ„ ingen riktig offroad och har varit frestad att skaffa sĂ„dana dĂ€ck innan till min ForesterâŠ.
I Sverige mÄste vinter dÀcken vara mÀrkta med alptoppen ocksÄ.Nu Àr detta lite av en killgissning. AlltsÄ en kvalificerad bedömning.
Men visst Àr det vÀl sÄ att definitionen pÄ ett vinterdÀck Àr att det Àr mÀrkt med M+S (Mud and Snow)? Oavsett mönster sÄ Àr det inte ett vinterdÀck med mindre Àn att mÀrkningen finns.
Besiktningen struntar i vilka dÀck som sitter pÄ bilen. Jag har kört grovmönstrade Nokian Rockproof, BF Goodrich, Good Year Wrangler och Atterra som sommardÀck och provat samtliga i höst/tidig vintervÀglag (inte bytt i tid) och alla Àr helt vÀrdelösa under +5c.Har du gjort canvas kapellen sjÀlv? Ser ut proffsigt gjort
Nu Àr detta lite av en killgissning. AlltsÄ en kvalificerad bedömning.
Men visst Àr det vÀl sÄ att definitionen pÄ ett vinterdÀck Àr att det Àr mÀrkt med M+S (Mud and Snow)? Oavsett mönster sÄ Àr det inte ett vinterdÀck med mindre Àn att mÀrkningen finns.
Jag har hittat de rÀtta dÀcken:I Sverige mÄste vinter dÀcken vara mÀrkta med alptoppen ocksÄ.
Jag Àr inte frÀmmande för ploj. Vad gör vi?Hade det inte varit kul att göra nÄgon "plojgrej" av Team G-Shock? @ekke Àr sÀker med pÄ detta
För det priset sÄ var det nÀstan stöld Var lite inne pÄ att knipa den och ge till svÀrsonen i födelsedagspresent ...
Ja, de gÄngerna jag har valt nÄgot annat Àn G-Shock sÄ har det varit kasst till gym, renovering osv. G-Shock pallar ju allt.Egentligen borde ju g-shock vara busenkelt som owgm. TÄl allt, kan anvÀndas jÀmnt etc. Men ocksÄ de jag har flest av och vill anvÀnda olika
Men man kan ju göra det lite klurigare genom att anvÀnda en inte helt enkel G-shock...Egentligen borde ju g-shock vara busenkelt som owgm. TÄl allt, kan anvÀndas jÀmnt etc. Men ocksÄ de jag har flest av och vill anvÀnda olika
Jag hade ett par sÄdana dÀck pÄ min Isuzu, de var inte bra pÄ vintern. Men jag minns inte om de hade alptoppen pÄ dÀcket. Kanske Àr det en ny grej?Jag har hittat de rÀtta dÀcken:
BF Goodrich T/A KO2 eller KO3
De Àr mÀrkta med alptoppen och snöflingan och rÀknas som allvÀdersdÀck.
ĂndĂ„ sĂ€ljs pĂ„ de kĂ€nda svenska dĂ€ck hemsidor som sommardĂ€ckâŠ
Nu kan man ju bara inte lÄta bli att delta, har velat fram och tillbaka men nu blir det owgm!Jag har en liten grej pÄ vÀg in som skulle kunna bli skickad till dom som deltar med G-shock i OWGM