God morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AW/quiz-G
Kan sakna den AR jag hade ibland, udda och cool!
Denna dök upp idag. Gillar den
Det verkar bli mycket gult i Ärets OWGMPakÀÀÀt med Zalandofynd
Ăppningsmaffian fick gĂ„ loss.
Ja den dÀr tÀnkte jag pröva, minsta stÄlisen hittils. Har du sett den till salu nÄgonstans Àn?Den hÀr Àr nice. GST-B600
Har inte sett den i Sverige Ànnu, borde dyka upp de kommande veckorna. Finns hÀr annars: https://www.sakurawatches.com/casio-g-shock-g-steel-gst-b600-1ajfJa den dÀr tÀnkte jag pröva, minsta stÄlisen hittils. Har du sett den till salu nÄgonstans Àn?
Just den hÀr blir en catch and release. Som den förra jag hade för nÄgra veckor sen. Konstigt att den inte satt skönare den hÀr gÄngen ...Det verkar bli mycket gult i Ärets OWGM
Giezen har vÀl typ inga funktioner alls, mer Àn att visa tiden?? Iaf inte minJust den hÀr blir en catch and release. Som den förra jag hade för nÄgra veckor sen. Konstigt att den inte satt skönare den hÀr gÄngen ...
OWG-klockan mÄste nog vara mer utmanande Àn sÄ. Just nu lutar det Ät Giez, helt analog och ingen lampa
Jo men den hÀr lilla rackaren har allt en vanlig G-Shock har.Giezen har vÀl typ inga funktioner alls, mer Àn att visa tiden?? Iaf inte min