Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har inbillat mig att jag skulle behöva en sĂ„n bara det skulle dyka upp en hĂ€r som Ă€r till saluNattjobb. ïžïž
Grattis, Àntligen blir du av med Garmin! Inte sÄ att du flyttar app till Casio Watches bara dÄ?Mina G-vÀnner, det Àr STOR dag idag...
IkvÀll efter 18:00 blir jag helt BT fri.
Don't tempt me..... har sneglat pÄ nya Rangeman och funderat pÄ att stÀnga av alla sensorer direkt i fall jag köper den...Grattis, Àntligen blir du av med Garmin! Inte sÄ att du flyttar app till Casio Watches bara dÄ?
Jo men den hÀr lilla rackaren har allt en vanlig G-Shock har.
MB6, Tough Solar, alarm, timer, stoppur, vÀrldstid, AM/PM.
Men dealbreakern Àr ju lampa...
Edit: DST och veckodag ocksÄ
ja gwg-2000 Àr ju klart givet, men MIP... den slÄr ju tyvÀrr allt i lÀsbarhet men hade de varit mellan GWG-2000 och Rangman / mudman sÄ hade ja nog ocksÄ tagit GWG.Don't tempt me..... har sneglat pÄ nya Rangeman och funderat pÄ att stÀnga av alla sensorer direkt i fall jag köper den...
Om man tittar pÄ prisskillnaden pÄ Mudman och Rangeman dÄ Àr Rangeman ett givet val.
Jag ska iaf prova den.... den trÄkiga svarta..... men allt lutar mycket mer Ät GWG-2000.
NÄgon som vill ta över dessa tvÄ till fint trÄdpris?
Ja, det kan man undra. SÄ hÀr ska den se ut.NÄgon som har koll pÄ vad G-Shock Japan visar hÀr?
Dom har dom tre nya 600'rna i bildserien och avslutar med vad som ser ut som en stÄlis i helsvart med lila detaljer pÄ tavlan.
Ingen ref. pÄ den dock.
KÀnns som dom rÄkat lÀckt en kommande modell. Finns ju inget gult i loggan som den du visar.Ja, det kan man undra. SÄ hÀr ska den se ut.
Den Àr samma modell GST-B6000D1AJF. Bilden Àr mörk för att visa ledbelysningen.KÀnns som dom rÄkat lÀckt en kommande modell. Finns ju inget gult i loggan som den du visar.
Ăven visarna verkar ha ett stĂ€nk av lila pĂ„ sig.
Jag som Àr sugen pÄ en helstÄlis men tar hellre en svart. Dock inte helt sÀker pÄ det lila.
Ja, jag ser nu pÄ sista bilden du postade att helstÄlisen har en svag fÀrgnyans pÄ tavlan. Trodde den skulle vara helt monokrom enligt första bilderna. DÄ Àr sÀkert dom bara datorgenererade. Hatar det. NÄvÀl, den blev nÀstan snyggare med den dÀr svagt blÄaktiga nyansen tycker jag.Den Àr samma modell GST-B6000D1AJF. Bilden Àr mörk för att visa ledbelysningen.
Slit den med hÀlsanEn ut betyder en in, eller hur? Vintage-G (DW-9600WC) frÄn bÀste @ekke anlÀnde i dag Kan bli denna pÄ owgm kanske? Extra plus att det gÄr att variera med nato dÄ
Har inte @Flipper2 knipit TLCn Àn??NÄgon som vill ta över dessa tvÄ till fint trÄdpris?
HÀmtade ut ett enormt paket idag, upptÀckte sen att de inte var tejpat stÀngt utan vem som helst kunde egentligen öppnat de och tittat vad som var i.
Blev en vit DW-6900 som jag tÀnkte ta klÀderna ifrÄn till min 40Ärs, nÀr man ser CE mÀrkningen blev ja lite orolig om de var en fake men all modellbeteckning osv stÀmmer, nytt batteri Ä fungerar utan problem.
Efter en behövlig tvÀtt och klÀder bytta sÄ blev resultatet sÄ hÀr.
Och den vita modulen fick svarta klÀder. Lite tveksam pÄ vita knappen dock men kanske Àr en touch i sig.
Ja lite somrig, de var mÄlet absolut, skulle tanken bli att sÀlja sÄ hojtar ja till ska ta en liten funderareBlev ju riktigt bra! Om du dock ska sÀlja den svarta bezeln hojta till