• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ett kĂ€rt Ă„terseende, tack @Nygren 😀
73039593082__B0AFC297-7FD3-4A09-B510-CA87CD19ABBD.jpeg
Den försvann snabbt, kul att den hittade hem.

Hur gillar du 001:an? 🙂
Den dĂ€r 6900 Ă€r sĂ„ bra, kul den fick komma ut 😎
001:an Ă€r sĂ„ dĂ€r hĂ€rligt annorlunda, skönt att kunna bryta mönster ibland. Sen sitter den fantastiskt bra pĂ„ mig, sĂ„ den blir nog kvar ett tag, mĂ„ste ju testa den i sommar đŸ˜ŽđŸ‘œ

Ed Sheeran fick komma ut eftersom jag Ă€r sjĂ€lv hemma, tĂ€nker att jag borde klara av att spela Zelda, kĂ€ka cheddar och fĂ„ i mig ett par glas rött utan kladda ner den 😅

001:an Ă€r sĂ„ dĂ€r hĂ€rligt annorlunda, skönt att kunna bryta mönster ibland. Sen sitter den fantastiskt bra pĂ„ mig, sĂ„ den blir nog kvar ett tag, mĂ„ste ju testa den i sommar đŸ˜ŽđŸ‘œ

Ed Sheeran fick komma ut eftersom jag Ă€r sjĂ€lv hemma, tĂ€nker att jag borde klara av att spela Zelda, kĂ€ka cheddar och fĂ„ i mig ett par glas rött utan kladda ner den 😅
Hur upplever du kvalitĂ©n pĂ„ 001 kontra resin oak? 🙂

Hur upplever du kvalitĂ©n pĂ„ 001 kontra resin oak? 🙂
Finish och passning mellan delarna pÄ 001:an Àr riktigt bra. Men jag gillar nog kÀnslan i plasten bÀttre i 2100 (jÀmför med en GA-B2100C-9). KÀnns som att det Àr lÀgre densitet i 001 och lite styvare.
Annars Àr de ganska likvÀrdiga.
Skulle sĂ€ga 1-1 i kvalitetsmatchen â˜ș

Edit:
Men det kanske bara Àr den vita som plasten kÀnns lÀttare pÄ? @roosterman hur Àr den semitransparenta?

Senast Àndrad:
Finish och passning mellan delarna pÄ 001:an Àr riktigt bra. Men jag gillar nog kÀnslan i plasten bÀttre i 2100 (jÀmför med en GA-B2100C-9). KÀnns som att det Àr lÀgre densitet i 001 och lite styvare.
Annars Àr de ganska likvÀrdiga.
Skulle sĂ€ga 1-1 i kvalitetsmatchen â˜ș

Edit:
Men det kanske bara Àr den vita som plasten kÀnns lÀttare pÄ? @roosterman hur Àr den semitransparenta?
Den Àr ju vÀldigt bekvÀm pÄ. Som du sÀger har den nÄgot styvare band.
En upphottad 2100 Ă€r en tanke som dyker upp ibland😁
NĂ€r jag köpte min hade jag möjlighet att jĂ€mföra dom fyra första fĂ€rgerna.. DĂ„ var det ingen tvekan om att den turkosa poppade mest iaf🙂
IMG_20240118_060508.jpg

Den Àr ju vÀldigt bekvÀm pÄ. Som du sÀger har den nÄgot styvare band.
En upphottad 2100 Ă€r en tanke som dyker upp ibland😁
NĂ€r jag köpte min hade jag möjlighet att jĂ€mföra dom fyra första fĂ€rgerna.. DĂ„ var det ingen tvekan om att den turkosa poppade mest iaf🙂
IMG_20240118_060508.jpg
SvÄrt att inte digga sci-fi looken, pÄ din och @ekke s:cool:
Finns det nÄn variant med positiv display?

EDIT: Svarar pÄ min egen frÄga - inga positiva displayer...
gab001.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp