Den försvann snabbt, kul att den hittade hem.Ett kÀrt Äterseende, tack @Nygren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den försvann snabbt, kul att den hittade hem.Ett kÀrt Äterseende, tack @Nygren
VÀldigt trevlig MRGBlev ett byte till 6900 (Eminem) efter trÄdens diskussioner hann Àven ta ett kort pÄ lumen gÀllande de tvÄ.
VÀldigt! Min gamla. Och saknad. Otroligt fin fÀrgkomboVÀldigt trevlig MRG
Saknar min ocksÄ.. en otroligt bra klockaVÀldigt! Min gamla. Och saknad. Otroligt fin fÀrgkombo
Ja den fÄr tyvÀrr inte mycket armtid just nu men de ska den fÄ snartVÀldigt trevlig MRG
Ăven min gamla...VĂ€ldigt! Min gamla. Och saknad. Otroligt fin fĂ€rgkombo
Ăr det min gamla ocksĂ„? Vet inte vilka vĂ€gar den tog.Ăven min gamla...
Bra frĂ„ga, minns inte vem jag köpte den av. Stannade inte sĂ„ lĂ€nge om jag minns rĂ€tt..Ăr det min gamla ocksĂ„? Vet inte vilka vĂ€gar den tog.
VÀldigt! Min gamla. Och saknad. Otroligt fin fÀrgkombo
Ăr det min gamla ocksĂ„? Vet inte vilka vĂ€gar den tog.
Haha kÀnns som man Àr bukis med mÄnga nuBra frÄga, minns inte vem jag köpte den av. Stannade inte sÄ lÀnge om jag minns rÀtt..
Man riktigt kÀnner hur man blir förflyttad till Orienten, som att kliva in i Tusen och en natts vÀrld...Parkeringshuset alla lÀngtat efter plus en cammoGroda
LÀtt att det Àr @Derix som taggat det lilla svarta.Bonus för er insatta, ber om ursÀkt för halvrisigt foto skyller pÄ mörkret och halvt onykter fotograf.
Byte till fredagskaffet.
DĂ„ Ă€r du pĂ„ rĂ€tt stĂ€lle VĂ€lkommen till G-shocktrĂ„denĂlskar min Casioak!
001:an Àr sÄ dÀr hÀrligt annorlunda, skönt att kunna bryta mönster ibland. Sen sitter den fantastiskt bra pÄ mig, sÄ den blir nog kvar ett tag, mÄste ju testa den i sommarHur gillar du 001:an?
Den dÀr 6900 Àr sÄ bra, kul den fick komma ut
Hur upplever du kvalitén pÄ 001 kontra resin oak?001:an Àr sÄ dÀr hÀrligt annorlunda, skönt att kunna bryta mönster ibland. Sen sitter den fantastiskt bra pÄ mig, sÄ den blir nog kvar ett tag, mÄste ju testa den i sommar
Ed Sheeran fick komma ut eftersom jag Àr sjÀlv hemma, tÀnker att jag borde klara av att spela Zelda, kÀka cheddar och fÄ i mig ett par glas rött utan kladda ner den
Finish och passning mellan delarna pÄ 001:an Àr riktigt bra. Men jag gillar nog kÀnslan i plasten bÀttre i 2100 (jÀmför med en GA-B2100C-9). KÀnns som att det Àr lÀgre densitet i 001 och lite styvare.Hur upplever du kvalitén pÄ 001 kontra resin oak?
Kronobergsgatan? Mina barndomskvarter ju!Bonus för er insatta, ber om ursÀkt för halvrisigt foto skyller pÄ mörkret och halvt onykter fotograf.
Den Àr ju vÀldigt bekvÀm pÄ. Som du sÀger har den nÄgot styvare band.Finish och passning mellan delarna pÄ 001:an Àr riktigt bra. Men jag gillar nog kÀnslan i plasten bÀttre i 2100 (jÀmför med en GA-B2100C-9). KÀnns som att det Àr lÀgre densitet i 001 och lite styvare.
Annars Àr de ganska likvÀrdiga.
Skulle sÀga 1-1 i kvalitetsmatchen
Edit:
Men det kanske bara Àr den vita som plasten kÀnns lÀttare pÄ? @roosterman hur Àr den semitransparenta?
SvÄrt att inte digga sci-fi looken, pÄ din och @ekke sDen Àr ju vÀldigt bekvÀm pÄ. Som du sÀger har den nÄgot styvare band.
En upphottad 2100 Àr en tanke som dyker upp ibland
NÀr jag köpte min hade jag möjlighet att jÀmföra dom fyra första fÀrgerna.. DÄ var det ingen tvekan om att den turkosa poppade mest iaf
Haha, sÄn trÄdklassiker!Parkeringshuset alla lÀngtat efter plus en cammoGroda