Inte utan att detta Àr ett rÀtt trevligt paket .. On the Block.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den vita GW Àr awesome irlInte utan att detta Àr ett rÀtt trevligt paket .. On the Block.
BestÀllde en Seiko dÀrifrÄn för nÄgra Är sen, dÄ kom den efter ett par dagar med DHLBestÀllde ny till OWGM nu. Brukar Creationwatches vara pÄlitliga med frakt 2-4 dagar?
De brukade var förvĂ„nansvĂ€rt snabba tidigare iaf. Ăr vĂ€l ett par Ă„r sen jag bestĂ€llde nĂ„t dĂ€rifrĂ„n...BestĂ€llde ny till OWGM nu. Brukar Creationwatches vara pĂ„litliga med frakt 2-4 dagar?
How about a DW-6900CB-4?Kör den hÀr till jag bestÀmt mig
Om du ska vara litet mer uppklÀdd sÄ Àr det endast stÄlisen som funkar av de dÀr alternativen IMHO.Hmmm, undrar vad man ska pÄ sig idag... Barndop pÄ gÄng.. MT-G??? Tokyo Twilight??? Rangeman??? StÄlis??? GW-B5600??? Mudmaster???
StÀndigt dessa beslut
Den dÀr sista var ju riktigt kul!Nya DW-H5600
DW-H5600-7JRă41,800ć
DW-H5600-1A2JRă41,800ć
DW-H5600MB-8JRă44,000ć
Moi.Hörde jag MR-G? Hur mÄnga pÄ KS har haft det hÀr exemplaret tidigare? Minst tre tror jag.
Den bör vÀl vara het som bara den. I mitt tycke den bÀsta stÄlmodellen.FlipparjÀvulen har slagit till igen⊠har varit chill sedan oktober typ men nu Àr han tillbaka med full kraft!
Finns det nÄgot intresse för en TFG numera?