Den Àr ju sÄ jÀkla bra att den Àr OWG-material pÄ riktigt
![Star-struck :star_struck: đ€©](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f929.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr ju sÄ jÀkla bra att den Àr OWG-material pÄ riktigt
Ăr det EL i bakgrundsbelysningen sĂ„ avtar den i ljusstyrka, men det borde vara efter rĂ€tt mycket anvĂ€ndning som det mĂ€rks. Lysdioder Ă„ldras/slits generellt inte.Skulle tagit min vita idag men Ă€ndrade mig sista minutenmen nĂ€r ja kommer hem blir de nog ett byte ^^
MÀrkte dock att mina tvÄ DW-6900 lyser olika starkt, kan det vara att ena Àr Àldre och pÄ sÄ sÀtt slitits ut mer, eller Àr det en stor skillnad pÄ dem, nÄgon som vet/upplever samma?
Jag anar vilket...GrodFredag pÄ pendeln mot Stockholm för att kunna se dess utmÀrkta kulturbyggnader (lÀs parkeringsgarage)
![]()
Ja precis, bĂ„da min DW-6900 Ă€r EL, ena Ă€r nyare och den vita Ă€ldre, kanske dĂ€rför vita Ă€r lite svagare i styrkanĂr det EL i bakgrundsbelysningen sĂ„ avtar den i ljusstyrka, men det borde vara efter rĂ€tt mycket anvĂ€ndning som det mĂ€rks. Lysdioder Ă„ldras/slits generellt inte.
Ok lite skillnader ser jag. Gillar den nog mer Àn DW varianten. Ska bli kul att testa till helgenHÀr har du 5610
![]()
Det Àr ingen brainer.... garanterat vÀrd prisskillnaden mot DWn + retro utseendet + att den "sköter sig sjÀlv" bara den fÄr lite ljusOk lite skillnader ser jag. Gillar den nog mer Àn DW varianten. Ska bli kul att testa till helgenTack för bilden.
Det Àr nog den mest prisvÀrda klockan nÄnsin.Det Àr ingen brainer.... garanterat vÀrd prisskillnaden mot DWn + retro utseendet + att den "sköter sig sjÀlv" bara den fÄr lite ljus![]()
Vad Àr det för band du har satt pÄ den?
StÀmmer bra, jaysandkays adaptrar med garmin bandVad Àr det för band du har satt pÄ den?
Edit: Nu ser jag att det Àr adaptrar pÄ klockan för bandet.![]()
Vad Àr det för ref pÄ den? Har för lite koll för att ens veta vad jag ska börja googla pÄ.
Det Àr en GA-B001SFVad Àr det för ref pÄ den? Har för lite koll för att ens veta vad jag ska börja googla pÄ.