• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är det hĂ€r marsklockan? Kanske för enkelt @roosterman
IMG_6480.jpeg
Den Ă€r ju sĂ„ jĂ€kla bra att den Ă€r OWG-material pĂ„ riktigt đŸ€©

Skulle tagit min vita idag men Àndrade mig sista minuten :( men nÀr ja kommer hem blir de nog ett byte ^^

MÀrkte dock att mina tvÄ DW-6900 lyser olika starkt, kan det vara att ena Àr Àldre och pÄ sÄ sÀtt slitits ut mer, eller Àr det en stor skillnad pÄ dem, nÄgon som vet/upplever samma?
Är det EL i bakgrundsbelysningen sĂ„ avtar den i ljusstyrka, men det borde vara efter rĂ€tt mycket anvĂ€ndning som det mĂ€rks. Lysdioder Ă„ldras/slits generellt inte.

GrodFredag pÄ pendeln mot Stockholm för att kunna se dess utmÀrkta kulturbyggnader (lÀs parkeringsgarage)

20240223_092256.jpg
Jag anar vilket... :)

F428E76E-1D42-4778-B157-5B06167EE66C.jpeg

Ur boken STHLM BRUTAL: "Regeringsgatan söderut. Observera Parkadens avskurna hörn med "markiser" och takbalustrad. Den bÀrande betongstrukturen prÀglas av leken med vÄningsplanens siffror. Sifferparen ger ett ljusspel som brukar förknippas med betydligt Àldre österlÀndsk och arabisk arkitektur."

:D

Är det EL i bakgrundsbelysningen sĂ„ avtar den i ljusstyrka, men det borde vara efter rĂ€tt mycket anvĂ€ndning som det mĂ€rks. Lysdioder Ă„ldras/slits generellt inte.
Ja precis, bĂ„da min DW-6900 Ă€r EL, ena Ă€r nyare och den vita Ă€ldre, kanske dĂ€rför vita Ă€r lite svagare i styrkan đŸ€” skulle kunna försöka fĂ„ det pĂ„ bild...

Tillbaka
Topp