• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Google rutan pĂ„ min lur verkar tro att det Ă€r fredag😁
Screenshot_20240229_185644.jpg

PostNord har tabbat sig och slarvat bort mitt paket...😟
SÄ nu söker jag - igen - efter en av nedanstÄende i silver eller Ànnu heller ett sett svarta till min stÄlis square porter mod.
NĂ„gon som har ett tips ?🙏

Bilagor

• 1000010943.jpg
    1000010943.jpg
    33.8 KB · Visningar: 1
Senast Àndrad:
Praktiskt👍. Vill du lĂ€nka till sidan dĂ€r du köpte lampan?
Hade jag gÀrna gjort men jag köpte den utav @Chivo som i sin tur fick med den nÀr han köpte en klocka ifrÄn tradera. men dessa finns liknande pÄ amazon för 220kr.

Dock har ja ingen vetskap om kvaliten pÄ denna eller sÄ, men stÄr att den fungerar bra :)

Annas finns en likadan hÀr:

Senast Àndrad:
Hade jag gÀrna gjort men jag köpte den utav @Chivo som i sin tur fick med den nÀr han köpte en klocka ifrÄn tradera. men dessa finns liknande pÄ amazon för 220kr.

Dock har ja ingen vetskap om kvaliten pÄ denna eller sÄ, men stÄr att den fungerar bra :)

Annas finns en likadan hÀr:
@Kson
Den första lÀnken @Dan1jel tipsade om har jag haft, Funkade bra till för nÄn mÄnad sen dÄ den tappade ljusstyrka/laddeffekt.. :(
SÄ jag handlade hem en sÄn hÀr istÀllet med nöjt resultat:

Nu Àr det fÀrdigÄkt för denna sÀsong. Klistret som lades pÄ alldeles före lunch ska vÀck och glidvalla lÀggas pÄ glidytorna, inför sommarförvaringen.
20240301_124828.jpg

Blir nog inte sÄ kul pÄ söndag, med regn och nÄgra grader varmt pÄ vÀgen mot Mora.

Nu Àr det fÀrdigÄkt för denna sÀsong. Klistret som lades pÄ alldeles före lunch ska vÀck och glidvalla lÀggas pÄ glidytorna, inför sommarförvaringen.
20240301_124828.jpg

Blir nog inte sÄ kul pÄ söndag, med regn och nÄgra grader varmt pÄ vÀgen mot Mora.
Jaha sĂ„ du Ă„ker inte pĂ„ söndag? 😅

Tillbaka
Topp