Google rutan pÄ min lur verkar tro att det Àr fredag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du Àr verkligen tillbaka med beskedTack till @Nygren för denna fina groda
Japp, fÄtt en riktig nytÀndning.Du Àr verkligen tillbaka med besked
Praktiskt. Vill du lÀnka till sidan dÀr du köpte lampan?Inte hunnit lÀgga upp nÄgot tidigare men hÀr kommer en bild pÄ en MTG som laddas av coolfire, tackar och bockar @Chivo nu slipper man ha Ängest över att försöka ladda dem sÄ fort man kan nÀr det Àr sol ute
Hade jag gÀrna gjort men jag köpte den utav @Chivo som i sin tur fick med den nÀr han köpte en klocka ifrÄn tradera. men dessa finns liknande pÄ amazon för 220kr.Praktiskt. Vill du lÀnka till sidan dÀr du köpte lampan?
@KsonHade jag gÀrna gjort men jag köpte den utav @Chivo som i sin tur fick med den nÀr han köpte en klocka ifrÄn tradera. men dessa finns liknande pÄ amazon för 220kr.
Dock har ja ingen vetskap om kvaliten pÄ denna eller sÄ, men stÄr att den fungerar bra
Annas finns en likadan hÀr:
Jaha sÄ du Äker inte pÄ söndag?Nu Àr det fÀrdigÄkt för denna sÀsong. Klistret som lades pÄ alldeles före lunch ska vÀck och glidvalla lÀggas pÄ glidytorna, inför sommarförvaringen.
Blir nog inte sÄ kul pÄ söndag, med regn och nÄgra grader varmt pÄ vÀgen mot Mora.
Nej, bevara mig vÀl!Jaha sÄ du Äker inte pÄ söndag?