• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Om jag inte Àr helt ute och cyklar sÄ har mina g-shocks jag Àgt inte lÀngre synkat mot radiomast nÀr jag hade parkopplat dem med blÄtand tilll mobilen. Vet inte om det var en bugg eller feature. Har dock bara Àgt tvÄ st med radiosynk men Àr vÀldigt sÀker pÄ att bÀgge betedde sig sÄ.
Min erfarenhet av G:s med bÄde blÄtand och MB6 Àr att de faktiskt synkar med MB6 men visar det inte om de Àr parkopplade mot mobil. Dvs de visar exakt rÀtt tid Àven nÀr mobilen har bluetooth avslaget eller appen Àr avinstallerad.

Detta kan sÀkert variera beroende pÄ modul i klockan.

Min erfarenhet av G:s med bÄde blÄtand och MB6 Àr att de faktiskt synkar med MB6 men visar det inte om de Àr parkopplade mot mobil. Dvs de visar exakt rÀtt tid Àven nÀr mobilen har bluetooth avslaget eller appen Àr avinstallerad.

Detta kan sÀkert variera beroende pÄ modul i klockan.
Aha, sÄ kan det va. Minns bara att rcvd aldrig syntes nÀr jag vÀl en ggn hade syncat den m mobilen. Va en GW-M5610U-1ER och en silverstÄlis jag Àgt.

Godmorgon
IMG_8822.jpeg

Gravity fÄr starta fredagen

IMG_9002.jpeg

Hade hoppas pĂ„ leverans av ny oak denna vecka men ser pĂ„ spĂ„rningen att klockmagasinet inte ens lĂ€mnat över den till budet (visste iof de var sega sen tidigare bestĂ€llning men men
) 🙃

Edit: nu Ă€r den pĂ„ vĂ€g, snabba bud frĂ„n Bring iaf kommer mĂ„ndag som det ser ut đŸ‘ŒđŸ»

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp