Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ah, var det du som fick den sÄ billigt, grattisHemma efter 2 dagars ledarskapskonferens.
Testar nya traderaköpet
Tack, Ja jag blev riktigt förvÄnad. Trodde inte jag skulle fÄ den. VÀldigt bra skick enligt mig. Kapat band Àr lite synd men det Àr ingen dealbreaker. Jag skulle vilja ha ett annat band. Kanske grÄtt vore snyggtAh, var det du som fick den sÄ billigt, grattis
Kostade mig det dubbla veckan innan
Ja @Jockinho pratade ocksÄ nÄgot om att ett nytt band gör sig bra pÄ den. FÄr se om jag hinner innan jag gör mig av med denTack, Ja jag blev riktigt förvÄnad. Trodde inte jag skulle fÄ den. VÀldigt bra skick enligt mig. Kapat band Àr lite synd men det Àr ingen dealbreaker. Jag skulle vilja ha ett annat band. Kanske grÄtt vore snyggt
Tack, Ja jag blev riktigt förvÄnad. Trodde inte jag skulle fÄ den. VÀldigt bra skick enligt mig. Kapat band Àr lite synd men det Àr ingen dealbreaker. Jag skulle vilja ha ett annat band. Kanske grÄtt vore snyggt
Tack, Ja jag blev riktigt förvÄnad. Trodde inte jag skulle fÄ den. VÀldigt bra skick enligt mig. Kapat band Àr lite synd men det Àr ingen dealbreaker. Jag skulle vilja ha ett annat band. Kanske grÄtt vore snyggt
Ja @Jockinho pratade ocksÄ nÄgot om att ett nytt band gör sig bra pÄ den. FÄr se om jag hinner innan jag gör mig av med den
Det Àr nog ingen fara. Kan vi komma pÄ nÄn gÄng dÄ produktbilden sett bÀttre ut Àn irl?Ser ju grymma ut som renderade. Man vill ju hoppas att de Àr Ànnu bÀttre i verkligheten som en del G-shocks Àr (GMW-B5000TVB tex) och inte tvÀrtom.
Riktigt krispig bild du fick till!
Det ligger nÄt i det du sÀger...Det Àr nog ingen fara. Kan vi komma pÄ nÄn gÄng dÄ produktbilden sett bÀttre ut Àn irl?
Ja riktigt mysigt ljus.Riktigt krispig bild du fick till!
Ja jag hÄller med, ett stort lyft. Jag gillar inte genomskinliga band. Men det Àr bara min kÀnslaOrginalbandet Àr inte nÄgon höjdare. Bara att byta till ett svart frÄn en GM-2100 blev ett lyft tycker jag.
NĂ€r jag nĂ„n gĂ„ng kniper en sĂ„n, sĂ„ tĂ€nker jag köra den med stĂ„l-lĂ€nk istĂ€llet Ăr det @hepanter ÂŽs du knep pĂ„ Tratten?Ja jag hĂ„ller med, ett stort lyft. Jag gillar inte genomskinliga band. Men det Ă€r bara min kĂ€nsla
Det verkar onekligen som sĂ„NĂ€r jag nĂ„n gĂ„ng kniper en sĂ„n, sĂ„ tĂ€nker jag köra den med stĂ„l-lĂ€nk istĂ€llet Ăr det @hepanter ÂŽs du knep pĂ„ Tratten?
Nej va kul, det förstod inte jag. Tja . à ngrar fortfarande att jag inte köpt stÄlisen av dig men det var rÀtt beslut dÄ. Tack för en bra affÀrDet verkar onekligen som sÄ
SÄlde bÀgge med tvÄ veckors mellanrum den ena aldrig anvÀnd.
Har du/ni sÄlt av alla G-shocks nu??Det verkar onekligen som sÄ
SÄlde bÀgge med 1 veckas mellanrum den ena aldrig anvÀnd.
Frugan har sparat 2 G-ShockHar du/ni sÄlt av alla G-shocks nu??
Var med och högg till nÀstan sista budet pÄ lÀnk-oaken bla. GBD-800an landade hÀr iaf
Inte sÄ pass att jag inte haft nÄgon kvar tror jag Jag hade nÄgra billigare kvar dÄ nu Àr de helt slut.Aldrig för sent att börja om ju
Du har vÀl sÄlt av alla shocks en gÄng innan??
DÀr har du nog kandidaten av alla man haft som man skulle behÄllit och anvÀnt tills den fjÀllat av sigGomorron!
Jag hade stĂ„llĂ€nk pĂ„ den ett tag, det blev för mycket tung stridsvagnskĂ€nsla för min smak. Men det sĂ„g tufft ut.NĂ€r jag nĂ„n gĂ„ng kniper en sĂ„n, sĂ„ tĂ€nker jag köra den med stĂ„l-lĂ€nk istĂ€llet Ăr det @hepanter ÂŽs du knep pĂ„ Tratten?
VILLHĂVER!!!!!!Jag hade stĂ„llĂ€nk pĂ„ den ett tag, det blev för mycket tung stridsvagnskĂ€nsla för min smak. Men det sĂ„g tufft ut.