• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den perfekta cykelklockan :)
IMG_2709.jpeg

Tack, Ja jag blev riktigt förvÄnad. Trodde inte jag skulle fÄ den. VÀldigt bra skick enligt mig. Kapat band Àr lite synd men det Àr ingen dealbreaker. Jag skulle vilja ha ett annat band. Kanske grÄtt vore snyggt
Ja @Jockinho pratade ocksĂ„ nĂ„got om att ett nytt band gör sig bra pĂ„ den. FĂ„r se om jag hinner innan jag gör mig av med den 😅

Tack, Ja jag blev riktigt förvÄnad. Trodde inte jag skulle fÄ den. VÀldigt bra skick enligt mig. Kapat band Àr lite synd men det Àr ingen dealbreaker. Jag skulle vilja ha ett annat band. Kanske grÄtt vore snyggt

Ja @Jockinho pratade ocksĂ„ nĂ„got om att ett nytt band gör sig bra pĂ„ den. FĂ„r se om jag hinner innan jag gör mig av med den 😅

Orginalbandet Àr inte nÄgon höjdare. Bara att byta till ett svart frÄn en GM-2100 blev ett lyft tycker jag.

BE65802A-1524-48B2-9209-CD691A362899.jpeg

Testar frĂ„ga hĂ€r innan annons, nĂ„gon som har ett 20mm spĂ€nne (i pvd) i lĂ„dorna? Med gĂ€rna fem mikrojusteringar, det pĂ„ min 3500 Ă€r för klent med dem för att passa min handled 🙃

(Behöver ej vara g-shock)

Tillbaka
Topp