• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Nice! Har haft span pÄ den, men Àr lite mer sugen pÄ den med blÄ bezel och band i off white (beige?)
Bandet pĂ„ denna Ă€r inte heller vit som jag först trodde utan mer ljusgrĂ„, kanske ska kallas off-white som du sĂ€ger. Men apropĂ„ MIP eller vad skĂ€rmen heter - kolla den löjligt bra betraktningsvinkeln! 😯
20240315_220306.jpg
 

RAVIX

Omega
2-Faktor
Btw, jag tror att nÄgra av skruvarna skulle behöva dras Ät lite. Vilka bits eller special tools Àr det som gÀller för G-shocks och denna?
Har inte skruvat nÄt, men nÄgra kÀnns som att dom skulle behöva justeras lite.
 

Bilagor

  • IMG_2282.jpeg
    IMG_2282.jpeg
    361.8 KB · Visningar: 1

Nygren

Audemars
2-Faktor
Btw, jag tror att nÄgra av skruvarna skulle behöva dras Ät lite. Vilka bits eller special tools Àr det som gÀller för G-shocks och denna?
Har inte skruvat nÄt, men nÄgra kÀnns som att dom skulle behöva justeras lite.
2mm insexnyckel. Se denna korta film. Klockan Àr bara anvÀnd en handfull gÄnger sÄ jag tror inte att den Àr i behov av justering.

 
Topp