Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀvligt trist. Framförallt dÄ jag anmÀlde den igÄr dÄ det endast var tvÄ bud...I skrivande stund, 26 bud pÄ en fejkerino. Det verkar dock mest vara tvÄ personer som trissar varandra.
Fint vĂ€der. Ăntligen lite sol.
Ser riktigt nice ut den dÀr. Den mÄste jag kolla pÄ nÀr den finns nÄnstans.Har inte sett den i Sverige Ànnu, borde dyka upp de kommande veckorna. Finns hÀr annars: https://www.sakurawatches.com/casio-g-shock-g-steel-gst-b600-1ajf
Var svÄrt att lÄta bli G-shocken behöver ju lite sol!
Fejk. Kollade nÀrmare nu, man ser röda strecket pÄ baksidan, gÄr över modulnumret.Fejk hade jag sagt... Eller?
Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
Den dÀr Àr finSkall försöka bli lite bÀttre pÄ att posta hÀr i den underbara trÄden.
Kan lĂ€gga upp lite bilder pĂ„ min gamla jag hade innan den fick nytt hem, tyvĂ€rr utanför forumet.Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som har en GRP-B1000?
Ser sÀllan nÄgra bilder..
Tack, ja den Àr riktigt trevligDen dÀr Àr fin
Utöver Bruce MRGn sÄ Àr det nog den du har, som jag önskar att jag hade men fler bilder sÄ vi andra kan suktas uppskattadTack, ja den Àr riktigt trevlig
HĂ€r finns tvĂ„ iafĂr det nĂ„gon i trĂ„den som har en GRP-B1000?
Ser sÀllan nÄgra bilder..