Sugen..men sÄlde min 35th...HÀr finns tvÄ iaf
DĂ€remot verkar inte GPS-synen funka lika bra som MB6
Funderar om en ny ska in..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sugen..men sÄlde min 35th...HÀr finns tvÄ iaf
Den behöver vara utomhus för GPS-synken ska fungera tillförlitligt. Men dÄ fungerar den Àven mitt pÄ dagen till skillnad frÄn MB6.HÀr finns tvÄ iaf
Mmm, en sÄn hade inte vart fel att ha i samlingenSugen..men sÄlde min 35th...
FÄr bli i början av april maoDen behöver vara utomhus för GPS-synken ska fungera tillförlitligt. Men dÄ fungerar den Àven mitt pÄ dagen tillskillnad frÄn MB6.
Jag har börjat sukta efter en 40th GWG-2000 ... Inte bra allsSugen..men sÄlde min 35th...
Kööööp.Jag har börjat sukta efter en 40th GWG-2000 ... Inte bra alls
Jag kan sakna min ibland⊠den var riktigt trevlig!Jag har börjat sukta efter en 40th GWG-2000 ... Inte bra alls
Jag har börjat sukta efter en 40th GWG-2000 ... Inte bra alls
För visst mÄste man ha minst fyra stycken 2000 Har ju tre redanKlart att du ska ha en.
Blacked out Àr trevlig
För visst mÄste man ha minst fyra stycken 2000 Har ju tre redan
Nix, men grön, gul och ToyotanInte den svarta vÀl?
Vad blev det för kul?Hopp. undrar nÀr kulta skickar mitt paket dÄ... jobbigt nÀr det Àr en massa rea överallt..
du vet ju att man inte ska frÄga sÄnt, det fÄr man ju se nÀr det Àr paketöppning.Vad blev det för kul?
ja verkligen ^^Den dÀr nedrans @Rotwang ... TjyvhÄlla pÄ kak-Gn sÄ dÀr elakt
JappNÀmen dÀr Àr ju @Aros