Ja den fÄr ligga kvar, men har inte sÄ hög förvÀntan. Den har levt ett hÄrt liv minst sagtJag skulle inte ge upp Àn. Ge den flera dagar i starkt ljus. Det kan kan ta lÀngre tid Àn man tror att ladda via ljus Àr min erfarenhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja den fÄr ligga kvar, men har inte sÄ hög förvÀntan. Den har levt ett hÄrt liv minst sagtJag skulle inte ge upp Àn. Ge den flera dagar i starkt ljus. Det kan kan ta lÀngre tid Àn man tror att ladda via ljus Àr min erfarenhet.
Som jag sade tidigare, den fÄr ligga kvar med lÄga förvÀntningarLÄt den ligga i fönstret i tvÄ veckor, titta inte ens pÄ den, lÄt den vara ifred... sen tar du den och tittar pÄ den: H H H H H
Finns billigare hÀr
Var fann du dessa priser?Ytterligare ett lördagstips hÀr, DW-H5600 för ca 2500 kr skickat till Sverige.
Var fann du dessa priser?
Uh oh... Doohinkey!
Shop Spotlight: G-SHOCKâs Latest 'Hidden Glow' Series Adds A Phosphorescent Twist To Three Of Its Most Popular Designs
This new trio is low-key during the day, but lets loose as soon as the lights are out.www.hodinkee.com
Uh-oh!Uh oh... Doohinkey!
Förbered trÄden för anstormning av icke-G-nördar som köpt sin första (Glo)Oak!
FönsterbrÀdehÀng.
Uh oh... Doohinkey!
Ja de Àr ju den jag helst vill ha sÄ var den slut pÄ rabatt sidan...
Uh oh... Doohinkey!
Den översta blev riktigt braKvĂ€llspyssel, tvĂ„tonsOakâŠ
Ă terstĂ„r se imorgon nĂ€r dagsljus kommer om det blev braâŠ
Hur bra som helst!
Ingen bild pÄ skrÀcktuppen?Det fick bli en lite pÄskig bild oxÄ
Ska försöka fixa det ikvÀll. Han Àr inte sÄ farlig som han ut nÀr det blir mörktIngen bild pÄ skrÀcktuppen?
Du kan inte undvika att det blir gulaktigt genom rengöring. Se till att ha den under skjortÀrmen utomhus, UV-ljus som Àr den största boven. Men hur kul Àr det? AnvÀnd den som det Àr tÀnkt och uppgradera med nya klÀder nÀr du tycker det Àr dagsHalooo alltihopa! Hoppas ni har en trevlig LördagskvÀll! En frÄga... Vad Àr det bÀsta sÀttet att rengöra en genomskinlig Casioak, eller G Shock generellt? Eftersom, efter ett tag, de blir "smutsigt gulla" som jag egentligen vill inte ha.
Eller Àr det nog bÀst att köpa en sÄn kit och byta ytterdelar? Vad brukar ni göra?
Min vÀrld har rÀmnat samman.
Jag har fÄtt veta att fulladdade litiumbatterier Àr en No No. Hellre nÀstan urladdad Àn helt laddad.
Accubattery, de som gör mjukvara för övervakning av batterier pÄ Android, hÀvdar med bestÀmdhet att batteriet mÄr bÀttre av att t ex ladda ur till 10% och ladda upp till 50%. Detta med kÀllhÀnvisningar.
FrÄn 50 - 100% sliter man betydligt mer pÄ batteriet. Det Àr ju dÀrför lÄngtidsförvaring av litiumbatterier ska vara laddade till drygt 80%, vilket jag tidigare hört.
SÄ med deras rekommendationer, översatt till vÄra kÀra tough solar, ska man alltsÄ helst ha batterinivÄn pÄ M inte stÀndigt H.
MENâŠ. att ha batterinivĂ„ pĂ„ M sliter pĂ„ vĂ„rat psyke⊠att se batterinivĂ„n pĂ„ L eller M fĂ„r folks magar att vrida sig in och ut⊠att lĂ„ta klockan sitta i fönstret och vara hela dagen pĂ„ jobbet och tĂ€nka pĂ„ vĂ„r kĂ€ra klocka flera gĂ„nger under dagen, Ă€r inte alls bra för vĂ„ran hĂ€lsa⊠sen kommer man hem och första man gör Ă€r att gĂ„ till fönstret och be till Gud att batteriet ligger pĂ„ H nu⊠och nĂ€r man Ă€ntligen ser H pĂ„ displayen: Hallelujah, tack gode God, nu har hjĂ€rtfrekvensen gĂ„tt ner 10 sekunder, nu Ă€r eftermiddagen rĂ€ddad⊠dags för en kall öl⊠nirvana⊠zenâŠ