• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

OK, ytterligare frÄga ang strapen. Vart fasiken fÄr man tag i en? Officiella sidan sÄ Àr nÀstan alla storlekar i canvas som jag vill ha slut, ebay samma.
NÄn med tips pÄ sajt/er?
Köpte min Barton grön cavans band frÄn amazon.com. jag hÄller med Frontendarn, det kommer att se jÀttekonstigt ut pÄ en GWG. Gör inte det.

OK, ytterligare frÄga ang strapen. Vart fasiken fÄr man tag i en? Officiella sidan sÄ Àr nÀstan alla storlekar i canvas som jag vill ha slut, ebay samma.
NÄn med tips pÄ sajt/er?

Erika's Originals kan jag rekommendera, dyrare, men mÄnga alternativ.

Finns ÄterförsÀljare i Sverige ocksÄ, men dÄ Àr alternativen lite sÀmre.

Om inte canvas blir bra kanske lÀnk kan vara ett alternativ? Har för mig att @roosterman har satt lÀnk pÄ en GWG
Jajjemen 😁
IMG_20231016_061254.jpg
IMG_20231016_061303.jpg

Hej igen i trÄden! La upp en köpesannons dÀr jag söker squares, men tÀnker att jag lÀgger en heads-up hÀr ocksÄ. Har mÀrkt att det Àr dom som jag fastnat för nÀr det gÀller G-shocks. AnvÀnder en GB-5600 dagligen pÄ jobbet, men kÀnner för lite rotation.

Har tre intressanta pÄ vÀg hem, men man kan alltid ha fler, sÄ skriv gÀrna PM om ni har nÄgot ni kan tÀnka er att slÀppa.

Är det inte svĂ„rt att fĂ„ till?
HÀr Àr en lÀnk till lÀnken dÀr jag handlade pÄ Ali. PrissÀnkta rejÀlt sen jag köpte.. Under 200bagis inkl frakt nu.:oops:
Montering Àr bult-on sÄ att sÀga..

Tillbaka
Topp