Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du kan Àven fÀrga klÀderna, sÄ dom fortfarande Àr lite transparent. IstÀllet för att slÀnga dom nÀr du köper nya.Halooo alltihopa! Hoppas ni har en trevlig LördagskvÀll! En frÄga... Vad Àr det bÀsta sÀttet att rengöra en genomskinlig Casioak, eller G Shock generellt? Eftersom, efter ett tag, de blir "smutsigt gulla" som jag egentligen vill inte ha.![]()
Eller Àr det nog bÀst att köpa en sÄn kit och byta ytterdelar? Vad brukar ni göra?
De dÀr blÀckfiskarna hÀlsade jag pÄ igÄr. Skulle inte kalla det för nöje, folk överalltSöndagsnöje
![]()
De dÀr blÀckfiskarna hÀlsade jag pÄ igÄr. Skulle inte kalla det för nöje, folk överallt![]()
Det förklarar endel..Min traderachansning nÀr jag öppnade den. Saknas det inte nÄgot
Slipper i alla fall Ă„tervinna batteriet![]()
![]()
Blir alltid lite orolig nÀr batterier Àr borta, betyder vÀl att nÄgon försökt fixa men inte lyckats.Min traderachansning nÀr jag öppnade den. Saknas det inte nÄgot
Slipper i alla fall Ă„tervinna batteriet![]()
![]()
Precis. NÄgon har inte nÄtt hela vÀgen. Om det inte funkar med nytt batteri sÄ var det i alla fall en kul chansningBlir alltid lite orolig nÀr batterier Àr borta, betyder vÀl att nÄgon försökt fixa men inte lyckats.
Hoppas det funkar med nytt batteri och en AC reset![]()
GÄr sÀkert att lÀgga ut pÄ Tratten till samma pris igen, Àven om du Àr Àrlig med förutsÀttningarna.Precis. NÄgon har inte nÄtt hela vÀgen. Om det inte funkar med nytt batteri sÄ var det i alla fall en kul chansning
Jag var lite sarkastisk lol. Men vi var hÀr nÀr de öppnade för att slippa de vÀrsta horder av folk.
Börjar höra dÄligt ocksÄ. De ropade nyss ut i högtalarna ; vÀlkomna till könsavdelningen.![]()
Den översta blev riktigt bra![]()
TadaaaaIngen bild pÄ skrÀcktuppen?
![]()
Jag anvÀnder adaptrar frÄn JaysAndKays till min F-91W, Àr supernöjd!TÀnkte ge mig pÄ att sÀtta pÄ ett nato-strap till min Mudmaster, GWG-1000.
https://www.bartonwatchbands.com/products/army-premium-canvas spelar storleken nÄn roll, 18-24mm?
https://www.ebay.com/itm/275257116057 ?
OK, ytterligare frÄga ang strapen. Vart fasiken fÄr man tag i en? Officiella sidan sÄ Àr nÀstan alla storlekar i canvas som jag vill ha slut, ebay samma.
NÄn med tips pÄ sajt/er