• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Guld
2-Faktor
Kan vara pÄ vÀg men att det inte Àr realtids uppdateringar för ens det kommer till Sverige?

Antagligen. Det finns ett antal spĂ„rningsfunktioner som Ă€r ganska meningslösa nĂ€r de inte visar var paketet Ă€r. T.ex. visade DHL eller Schenker varje uppdatering "Stockholm Arlanda" Ă€nda tills jag fick en avisering att jag kunde hĂ€mta ut paketet. Första gĂ„ngen tĂ€nkte jag vad tusan sysslar de med nĂ€r paketet enligt spĂ„rningen hade flyttats runt pĂ„ 7-8 stationer pĂ„ Arlanda under tvĂ„ dagar! 😄
 

L&W

Diamant
2-Faktor
InsĂ„g precis att spegeldisplayer har inverterad belysning đŸ€Ż
1000007299.jpg

1000007296.jpg

1000007297.jpg
Kul med inverterad belysning. 🙂
PXL_20220118_112934450-01.jpeg
 

ekke

Silver
2-Faktor
Vaknade idag med ett otroligt sug efter en GWG-1000WLP...
NÄgon som man kan övertyga att avyttra sin?
Screenshot_2023-09-24-08-19-53-755_com.google.android.youtube.jpg
Ett halvĂ„r av ett otroligt sug Ă€r nu över 😍.
TyvÀrr behöver katten lite mat ser det ut som...
1000007321.jpg


Edit:
Inga spÄr av anvÀndning, men det blev ett snabbt bad ÀndÄ, bara för att. Japanskt DNA ska alltid skrubbas bort, eller hur @Lord_tito88 ?
1000007322.jpg
 
Senast Àndrad:

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Jahopp, hur moddar man en oak bÀst numera dÄ?

De första stÄlkitten gav en jÀvulska L2L Àven för mina relativt stora handleder, finns det nÄgra nya som Àr bÀttre utan att de har massa fula skruvskallar pÄ sig?

Vart köper man ens grejerna?

Rainbow index Àr alltid bra men kanske finns nÄtt lite mer nyskapande?

Ös pĂ„ med era favvogrejer nu 😁

LĂ€nkar till bra köpstĂ€llen uppskattas enormt 👍
 

Urtyp

Guld
Fastnat pÄ GST-B600. Skön storlek. Men verkar ju inte direkt dyka upp nÄnstans...kÀnns som man mÄste bestÀlla frÄn Japan...
IMG_4128.jpeg
Samma hĂ€r! Skulle gĂ€rna prova den just pga storleken. Har inte heller hittat den inom EU. 😔 Kanske inte hunnit hit Ă€n helt enkelt, det Ă€r ju inget Japan-only slĂ€pp om jag förstĂ„tt rĂ€tt.
 

Sonnyboy

Guld
2-Faktor
Fastnat pÄ GST-B600. Skön storlek. Men verkar ju inte direkt dyka upp nÄnstans...kÀnns som man mÄste bestÀlla frÄn Japan...

IMG_4127.jpeg

IMG_4128.jpeg
Enligt G-Central sÄ verkar den inte slÀppas i Europa eller USA tyvÀrr.

At this point, it appears that the GST-B600 will not be released in the United States or Europe, but it was released in Australia and New Zealand, which usually get the same releases as the international Asian region. We’re hoping for a possible April release in the U.S.
 
Topp