Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vackert!!!!
Tack! Jag va tvungen att ta fram och ladda upp den, kunde inte hÄlla mig frÄn att ta en bild.Vackert!!!!Inte ofta camotitanaren syns i trÄden numera kÀnns det som.
Wow! Ăr duvorna riktiga eller en del av installationen?!Shock.
![]()
G-Shock.
![]()
Det Àr sÄ en G-Shock bör se utNej!!!Jag har fÄtt en repa pÄ min nya Casioak. Jag klumpade mig och rÄkade stöta till klockan mot en hÄrd plastkant. Ni ser det ljusare strecket snett över armbandet.
Har försökt med mikroduk utan resultat. Och vet inte vad jag vÄgar anvÀnda utan risk att det blir Ànnu vÀrre. Vad ska jag göra?
![]()
Ăverdriver en aning. Ăr inte förtvivlad. Detta Ă€r ingen katastrof nĂ€r det handlar om en sann beater. Och det syns inte Ă€ndĂ„ normalt. ĂndĂ„ "babyar" jag Ă€ven mina G-shockar litegrann, och funderar pĂ„ hur jag kan putsa bort repan...
Mycket bra!Provar kaffe som kollegan slÀpade hem, man kunde tro det Àr @Derix som gör inlÀgg nÀr bÄde mumin muggen och tvb klockan Àr med pÄ bild
![]()
Kan vara pĂ„ vĂ€g men att det inte Ă€r realtids uppdateringar för ens det kommer till Sverige?I vĂ€ntans tider. Klockmagasinet ska ha lĂ€mnat över paketet för 3 dagar sedan. ĂndĂ„ stĂ„r det att de vĂ€ntar pĂ„ inlĂ€mning. PostgĂ„ngen gĂ„r tydligen trögt i Finland...
I vĂ€ntans tider. Klockmagasinet ska ha lĂ€mnat över paketet för 3 dagar sedan. ĂndĂ„ stĂ„r det att de vĂ€ntar pĂ„ inlĂ€mning. PostgĂ„ngen gĂ„r tydligen trögt i Finland...