Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var inget stort byte direktHemma pÄ lunchenDÄ kan man ju byta klocka tex
![]()
Till..
![]()
Ouch, jag kanske bara rÄkade trycka pÄ knappen...Pass pÄ
![]()
![]()
Casio G-Shock MR-G Radio-Controlled MRG-B5000B-1DR
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Ouch, jag kanske bara rÄkar trycka pÄ knappen...![]()
BÀttre Àn att impulsa den pÄ 45k iaf (intala sig sjÀlv)LÀtt hÀnt. HÀnder ju oss alla nÄn gÄng att impulsköpa G-shock för 30 lakan!![]()
Ja de har ju hÀnt oss alla.... NotLÀtt hÀnt. HÀnder ju oss alla nÄn gÄng att impulsköpa G-shock för 30 lakan!![]()
Vad Àr det för ref pÄ den dÀr?
Paket öppnas i bilen pÄ parkeringen direkt efter utlÀmning, det Àr sen gammalt.PakÀÀÀÀÀÀt x2
![]()
Vad Àr det för ref pÄ den dÀr?
SpÀnd pÄ mötet med trÀdet... gasade du pÄ lite extra eller?Weather, the gift that keeps on giving.
![]()
RÀtt G pÄ för att ta i men var kraftigt otaggad pÄ snöskottning nu. Det ska komma mer i morgon...![]()
![]()
Ja, det gör att det kÀnns vÀldigt onödigt, men har en lÄng infart som bilen redan bottnar pÄ, sÄ kommer det mer sÄ...Hörde att det ska bli 15+ grader pÄ mÄndag. Du kan ju lÄta vÀrmen göra jobbet![]()
Ja verkligen, samt för att gömma mina leksaker för tantenPaket öppnas i bilen pÄ parkeringen direkt efter utlÀmning, det Àr sen gammalt.![]()
Jajamen, det blev flera sÄna idag.SpÀnd pÄ mötet med trÀdet... gasade du pÄ lite extra eller?![]()
Kolla GM-2100B-3A
![]()