Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Wow, dÀr fanns det ju hur mycket som helst! Kommer garanterat trilla dit och testa förr eller senare, knalltorsk som jag Àr...
Sök med felstavningar ocksÄ, dÄ mÄnga lÀgger ut annonser med typ "quarts" istÀllet för "quartz"Kan rekommendera alla Buyeeister att
En klassiker Ă€ven pĂ„ Tradera. âG chockâ, âgshochâ osvSök med felstavningar ocksĂ„, dĂ„ mĂ„nga lĂ€gger ut annonser med typ "quarts" istĂ€llet för "quartz"
Hittat mÄnga bra deals pÄ det sÀttet
Ăr ocksĂ„ i tankarna att kanske minimera kollektionen lite, sĂ€lja bara 1-2 klockor... Men gillar dem alla, dĂ„ Ă€r det extra svĂ„rtGĂ„tt frĂ„n Ă„tta G till en, konstig utveckling men denna kommer stanna. Ganska ofunktionell (fast fattar den nu bĂ€ttre). Men billig, okej storlek, lite ovanlig och fin finish i detaljerna. LĂ€gg dĂ€rtill multiband 6 och tough solar samt en bra lĂ€nk. Och i resin. Borde lĂ€ra mig nu att resin Ă€r vĂ€gen att gĂ„
Med det sagt kommer det garanterat bli nĂ„gon mer till i vĂ„r/-sommar, lite sugen pĂ„ en GA-2000 igen (tack @ekke ) som kan ha vanliga band. Perfekt för mig som 9/10ggr hamnar fel i bandstorlekâŠ
Tycker att det Ă€r rĂ€tt befriande att dra ivĂ€g nĂ„gra dĂ„ och dĂ„. Blir om inte annat utrymme för att leta nyaĂr ocksĂ„ i tankarna att kanske minimera kollektionen lite, sĂ€lja bara 1-2 klockor... Men gillar dem alla, dĂ„ Ă€r det extra svĂ„rt
Japp, ibland bara: "digitall kloka".En klassiker Ă€ven pĂ„ Tradera. âG chockâ, âgshochâ osv
Kan bara hÄlla med och lÀgga till:Kan rekommendera alla Buyeeister att
1. stÀlla in pÄ PayPal att betala med kortgivarens vÀxklingskurs istÀllet för paypals,
2. Skaffa Klarnakortet (slippa vÀxklingsavgiften),
3. vĂ€lja âLite Planâ vid köp av sĂ€ljare med mĂ„nga positiva omdömen.
MÄnga G-shocks smÄ som Aristoteles sa.
En kanske Ă€r nĂ„got lite men den Ă€r ju bra sĂ„ varit att den anvĂ€nds varje dag senaste 2v, till och med oftast pĂ„ under nattenĂr ocksĂ„ i tankarna att kanske minimera kollektionen lite, sĂ€lja bara 1-2 klockor... Men gillar dem alla, dĂ„ Ă€r det extra svĂ„rt
Den vita kan vara till salu, inte helt sÀker ÀnGÄtt frÄn Ätta G till en, konstig utveckling men denna kommer stanna. Ganska ofunktionell (fast fattar den nu bÀttre). Men billig, okej storlek, lite ovanlig och fin finish i detaljerna. LÀgg dÀrtill multiband 6 och tough solar samt en bra lÀnk. Och i resin. Borde lÀra mig nu att resin Àr vÀgen att gÄ
Med det sagt kommer det garanterat bli nĂ„gon mer till i vĂ„r/-sommar, lite sugen pĂ„ en GA-2000 igen (tack @ekke ) som kan ha vanliga band. Perfekt för mig som 9/10ggr hamnar fel i bandstorlekâŠ
Den vita kan vara till salu, inte helt sÀker Àn
Du lĂ€gger ju upp för en liten intern tĂ€vling hĂ€rĂlskar impulsköp! Undrar om man blir först i Sverige med denna!
Bra lekplatsklocka.
Den Àr mindre Àn GWG-1000 helt klart. Framför allt tjockleken.RejÀl pjÀs! Ser ut som storlek som Mudmaster 1000, stÀmmer det?
Fasen sÀg den har gul backlight? John Deere klocka nr 1 i sÄfallDen Àr mindre Àn GWG-1000 helt klart. Framför allt tjockleken.
Haha, ja det hade varit nÄgot detFasen sÀg den har gul backlight? John Deere klocka nr 1 i sÄfall