• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God förmiddag,
Idag U20-SM brottning.
IMG_9263.jpeg
 
Wow, dĂ€r fanns det ju hur mycket som helst! Kommer garanterat trilla dit och testa förr eller senare, knalltorsk som jag Ă€r...đŸ«Ł

Kan rekommendera alla Buyeeister att

1. stÀlla in pÄ PayPal att betala med kortgivarens vÀxklingskurs istÀllet för paypals,

2. Skaffa Klarnakortet (slippa vÀxklingsavgiften),

3. vĂ€lja ”Lite Plan” vid köp av sĂ€ljare med mĂ„nga positiva omdömen.

MÄnga G-shocks smÄ som Aristoteles sa.
 
GĂ„tt frĂ„n Ă„tta G till en, konstig utveckling men denna kommer stanna. Ganska ofunktionell (fast fattar den nu bĂ€ttre). Men billig, okej storlek, lite ovanlig och fin finish i detaljerna. LĂ€gg dĂ€rtill multiband 6 och tough solar samt en bra lĂ€nk. Och i resin. Borde lĂ€ra mig nu att resin Ă€r vĂ€gen att gĂ„ đŸ‘ŒđŸ»
IMG_9302.jpeg


Med det sagt kommer det garanterat bli nĂ„gon mer till i vĂ„r/-sommar, lite sugen pĂ„ en GA-2000 igen (tack @ekke 😅) som kan ha vanliga band. Perfekt för mig som 9/10ggr hamnar fel i bandstorlek

 
GĂ„tt frĂ„n Ă„tta G till en, konstig utveckling men denna kommer stanna. Ganska ofunktionell (fast fattar den nu bĂ€ttre). Men billig, okej storlek, lite ovanlig och fin finish i detaljerna. LĂ€gg dĂ€rtill multiband 6 och tough solar samt en bra lĂ€nk. Och i resin. Borde lĂ€ra mig nu att resin Ă€r vĂ€gen att gĂ„ đŸ‘ŒđŸ»
IMG_9302.jpeg


Med det sagt kommer det garanterat bli nĂ„gon mer till i vĂ„r/-sommar, lite sugen pĂ„ en GA-2000 igen (tack @ekke 😅) som kan ha vanliga band. Perfekt för mig som 9/10ggr hamnar fel i bandstorlek

Är ocksĂ„ i tankarna att kanske minimera kollektionen lite, sĂ€lja bara 1-2 klockor... Men gillar dem alla, dĂ„ Ă€r det extra svĂ„rt 😅
 
Kan rekommendera alla Buyeeister att

1. stÀlla in pÄ PayPal att betala med kortgivarens vÀxklingskurs istÀllet för paypals,

2. Skaffa Klarnakortet (slippa vÀxklingsavgiften),

3. vĂ€lja ”Lite Plan” vid köp av sĂ€ljare med mĂ„nga positiva omdömen.

MÄnga G-shocks smÄ som Aristoteles sa.
Kan bara hÄlla med och lÀgga till:

4. Ha tÄlamod, hugg inte pÄ första bÀsta.

5. Ha koll pÄ om sÀljaren stÄr för frakten.

6. TÀnk pÄ att mÄnga av de begagnade kommer i lÄda, men det Àr inte allt det Àr orginal...

7. Ha inte panik att konsolidera och ta hem grejerna (du har 30 dagar gratis lagring), det finns alltid en till G-Shock runt hörnet 🙃
 
GĂ„tt frĂ„n Ă„tta G till en, konstig utveckling men denna kommer stanna. Ganska ofunktionell (fast fattar den nu bĂ€ttre). Men billig, okej storlek, lite ovanlig och fin finish i detaljerna. LĂ€gg dĂ€rtill multiband 6 och tough solar samt en bra lĂ€nk. Och i resin. Borde lĂ€ra mig nu att resin Ă€r vĂ€gen att gĂ„ đŸ‘ŒđŸ»
IMG_9302.jpeg


Med det sagt kommer det garanterat bli nĂ„gon mer till i vĂ„r/-sommar, lite sugen pĂ„ en GA-2000 igen (tack @ekke 😅) som kan ha vanliga band. Perfekt för mig som 9/10ggr hamnar fel i bandstorlek

Den vita kan vara till salu, inte helt sĂ€ker Ă€n đŸ€”đŸ˜‰
 
Tillbaka
Topp