Mata-bil-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
#201 och #202 införskaffade.Var och hÀmtade tvÄ smÄ Gs som jag rÄkade handla för ett par mÄnader sen
Finns det nÄgra wristshots frÄn nÀr @roosterman provar Rolex och vintage?#201 och #202 införskaffade.
Nu blir det full fart mot 300-strecket! I med nÀsta vÀxel och fÀll ner!
Jag Àr skeptisk, tror inte det hÀnde...Finns det nÄgra wristshots frÄn nÀr @roosterman provar Rolex och vintage?
Finns det nÄgra wristshots frÄn nÀr @roosterman provar Rolex och vintage?
Blev pinsamt lite bilder tagna av mig igÄr.. Den enda klockan jag provade var @burner 's MR-G. Hann kika pÄ @ironcastle 's titanare och MR-G men inte provaJag Àr skeptisk, tror inte det hÀnde...
DÄ har vi anledning att ses snart igen!Blev pinsamt lite bilder tagna av mig igÄr.. Den enda klockan jag provade var @burner 's MR-G. Hann kika pÄ @ironcastle 's titanare och MR-G men inte prova
Men lite kul var det iaf att det var rÀtt mycket klÀmmande och kÀnnande pÄ Gna jag hade med dit. SÄ det finns ett intresse för dom rackarna iaf
HÀr Àr bilderna jag tog (ursÀkta att det inte Àr G-shocks)
FÄr vÀl skamset erkÀnna att G-Force lÄter aningens coolare Àn G-Shock.
den dÀr vÀxer mer Ä mer pÄ Àn......
BÀsta GWG hitills tycker jag.den dÀr vÀxer mer Ä mer pÄ Àn......