• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Pandion
2-Faktor
Den Àr mindre Àn GWG-1000 helt klart. Framför allt tjockleken.
1000007367.jpg

1000007368.jpg

Mitt sĂ€msta med 1000, king, GG-b100 och mĂ„nga andra av de större G Ă€r just tjockleken. Visuellt gör det mkt skillnad i hur de upplevs, klockan stĂ„r typ rakt upp kontra ex 2000 som Ă€ven om den Ă€r 16mm tjock inte kĂ€nns som det. TĂ€nker det Ă€r samma med 9500 đŸ€“

I övrigt Ă€r ju 1k đŸ‘ŒđŸ»
 

Dan1jel

Silver
2-Faktor
Mitt sĂ€msta med 1000, king, GG-b100 och mĂ„nga andra av de större G Ă€r just tjockleken. Visuellt gör det mkt skillnad i hur de upplevs, klockan stĂ„r typ rakt upp kontra ex 2000 som Ă€ven om den Ă€r 16mm tjock inte kĂ€nns som det. TĂ€nker det Ă€r samma med 9500 đŸ€“

I övrigt Ă€r ju 1k đŸ‘ŒđŸ»
Man mÄste ju kompensera för nÄgot ;)
 

Lord_tito88

Pandion
2-Faktor
Mitt sĂ€msta med 1000, king, GG-b100 och mĂ„nga andra av de större G Ă€r just tjockleken. Visuellt gör det mkt skillnad i hur de upplevs, klockan stĂ„r typ rakt upp kontra ex 2000 som Ă€ven om den Ă€r 16mm tjock inte kĂ€nns som det. TĂ€nker det Ă€r samma med 9500 đŸ€“

I övrigt Ă€r ju 1k đŸ‘ŒđŸ»

Tycker GWG-1000 sitter sĂ„ skönt pĂ„ handleden :/ GWF-1000 dĂ€remot 👌
 

ironcastle

Diamant
2-Faktor
Den Ă€r verkligen sjukt trevlig😀
Anekdot frĂ„n igĂ„r: @burner rĂ„kar putta till MR-Gn sĂ„ den studsar i golvet.. Hela rummet blirđŸ™„đŸ«ŁđŸ˜±đŸ˜°â˜č. Tills nĂ„n kĂ€ckt sĂ€ger, "Det Ă€r lugnt, det var en G-shock!" 😁😀😍
Gaahhh!! đŸ˜±

Jag trodde ocksĂ„ de var oförstörbara, men numera tar jag av mig den nĂ€r jag leker med hundis. Ett litet pyttemĂ€rke i bezelns skridskoskenavassa kant blev det nĂ€r tĂ€nderna hennes var alltför nĂ€rgĂ„ngna 😂
 
Topp