Hade varit livrÀdd att klippa bandet![]()
Nu Àr jag inte med öht. Vad Àr det för band som ska klippas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit livrÀdd att klippa bandet![]()
Dom dÀr levereras med gummiband och clasp sÄ dom mÄste kapas om man inte har 22? cm handleder.Nu Àr jag inte med öht. Vad Àr det för band som ska klippas?
Tycker att den borde har gummiband med vanlig spÀnne istÀllet. Som MRG Frogman.Dom dÀr levereras med gummiband och clasp sÄ dom mÄste kapas om man inte har 22? cm handleder.![]()
Haha jag skyller pÄ din uppmaningDen hÀr trÄden har ju spÄrat ur fullstÀndigt![]()
Dom dÀr levereras med gummiband och clasp sÄ dom mÄste kapas om man inte har 22? cm handleder.![]()
HÄller med föregÄende talare!JÀvla skön klocka Casio har gjort faktiskt!
![]()
Ja satan vad det gick undan! Betalade du moms med en gÄng eller hann du med det ocksÄ pÄ dessa dagar? Jag ska betala moms nu men Àr ÀndÄ inte hemma för hÀmtning förrÀn om en vecka.Ja precis. Via Ebay frÄn Japan. Men gick riktigt fort med DHL.
Den dÀr Àr lite smÄ cool faktisktPakÀÀÀÀtöppning Àven hÀr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fastnade för den nÀr den slÀpptes..Den dÀr Àr lite smÄ cool faktiskt![]()
Fick ett mail dÀr jag skulle godkÀnna moms och tull. Sen fick jag ett nytt mail dÀr jag kunde betala via en lÀnk. Kort och Swish typ. SÄ den processen stoppade inte nÄnting.Ja satan vad det gick undan! Betalade du moms med en gÄng eller hann du med det ocksÄ pÄ dessa dagar? Jag ska betala moms nu men Àr ÀndÄ inte hemma för hÀmtning förrÀn om en vecka.
Gomorron, redan torsdag!
![]()
Ser att du smugit pÄ en lÀnk pÄ denGomorron, redan torsdag!
![]()
Ăr du en sĂ„n dĂ€r LOL-spelare?PakÀÀÀÀtöppning Ă€ven hĂ€r
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, du vet vad som kommer hÀrnÀstDen modellen Àr lÀcker pÄ nÄt sÀtt. Funderade pÄ slÄ till pÄ HALVA PRISET Pà KULTA CENTER just nu. Men har ju lovat att inte köpa nÄn mer nu...![]()
Ok, som med mig dÄ helt enkelt. Mitt paket har nu levererats pÄ dörren dÀr hemmaFick ett mail dÀr jag skulle godkÀnna moms och tull. Sen fick jag ett nytt mail dÀr jag kunde betala via en lÀnk. Kort och Swish typ. SÄ den processen stoppade inte nÄnting.
Inte som Postnord direkt...
Hehe. Nope, spelas det nĂ„n dota sĂ„ Ă€r det Command & Conquer i sĂ„ fallĂr du en sĂ„n dĂ€r LOL-spelare?![]()
Men löftet var vÀl inte för evigt?Den modellen Àr lÀcker pÄ nÄt sÀtt. Funderade pÄ slÄ till pÄ HALVA PRISET Pà KULTA CENTER just nu. Men har ju lovat att inte köpa nÄn mer nu...![]()
Billig kinalÀnk, tycker det funkar bra ihop med den. Orginalbandet Àr snyggt men tyvÀrr inte sÄ skönt.Ser att du smugit pÄ en lÀnk pÄ den
Kan man fÄ nÄgon mer bild pÄ det?
Ăr ju som sagt tidigare billigt pĂ„ Kulta nu...
Haha, du vet vad som kommer hÀrnÀst:
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂöööööööööööööööööööööööp!!!