• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

dzlDave

Silver
Den hĂ€r trĂ„den har ju spĂ„rat ur fullstĂ€ndigt 😅
Haha jag skyller pĂ„ din uppmaning 😆
1000000088.png
 

aquvist

Basic
2-Faktor
Jaha, hur gick det hÀr till dÄ.. Trodde inte att jag skulle fastna sÄ mycket för denna som jag gjort. 3 veckor oavbrutet pÄ handleden sedan jag fick den vilket Àr lÀngre Àn vad nÄgon fÄtt sitta dÀr pÄ vÀldigt lÀnge :)
LÀrde mig nÄgot nytt ikvÀll ocksÄ, om man har en pÄminnelse i Casio appen insatt för aktuella dagen sÄ blinkar displayen orange efter man tÀnt belysningen och lÄter den slockna, kan kanske vara en bra funktion för mig som Àr senil :rolleyes:

1712779188418.png

1712779241940.png
 

lofgreno

Guld
Ja satan vad det gick undan! Betalade du moms med en gÄng eller hann du med det ocksÄ pÄ dessa dagar? Jag ska betala moms nu men Àr ÀndÄ inte hemma för hÀmtning förrÀn om en vecka.
Fick ett mail dÀr jag skulle godkÀnna moms och tull. Sen fick jag ett nytt mail dÀr jag kunde betala via en lÀnk. Kort och Swish typ. SÄ den processen stoppade inte nÄnting.

Inte som Postnord direkt...
 

Sorubim

Guld
Den modellen Ă€r lĂ€cker pĂ„ nĂ„t sĂ€tt. Funderade pĂ„ slĂ„ till pĂ„ HALVA PRISET PÅ KULTA CENTER just nu. Men har ju lovat att inte köpa nĂ„n mer nu...đŸ€”
Haha, du vet vad som kommer hĂ€rnĂ€st😄:

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööööööööööööp!!!
 

Rotwang

Silver
2-Faktor
Den modellen Ă€r lĂ€cker pĂ„ nĂ„t sĂ€tt. Funderade pĂ„ slĂ„ till pĂ„ HALVA PRISET PÅ KULTA CENTER just nu. Men har ju lovat att inte köpa nĂ„n mer nu...đŸ€”
Men löftet var vÀl inte för evigt? ;) Det var den hÀr modellen (och tvÄ andra) som sabbade mitt köööööpstopp pÄ G-shocks. Den Àr enligt min mening faktiskt bÀttre i verkligheten Àn pÄ bild.

Ser att du smugit pĂ„ en lĂ€nk pĂ„ den 👌
Kan man fĂ„ nĂ„gon mer bild pĂ„ det? 😃
Är ju som sagt tidigare billigt pĂ„ Kulta nu...
Billig kinalÀnk, tycker det funkar bra ihop med den. Orginalbandet Àr snyggt men tyvÀrr inte sÄ skönt.

E713CC62-C8F9-4349-B789-26B145855A81.jpeg

Haha, du vet vad som kommer hĂ€rnĂ€st😄:

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööööööööööööööööööööööp!!!

SĂ„ bra att du sa det sĂ„ slipper jag. 😁
 
Topp