• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Men löftet var vÀl inte för evigt? ;) Det var den hÀr modellen (och tvÄ andra) som sabbade mitt köööööpstopp pÄ G-shocks. Den Àr enligt min mening faktiskt bÀttre i verkligheten Àn pÄ bild.


Billig kinalÀnk, tycker det funkar bra ihop med den. Orginalbandet Àr snyggt men tyvÀrr inte sÄ skönt.

E713CC62-C8F9-4349-B789-26B145855A81.jpeg



SĂ„ bra att du sa det sĂ„ slipper jag. 😁
Ett köpstopp Ă€r vĂ€l nĂ„got som gĂ€ller tills nĂ€sta köp?? Eller?? 😁
 

Patric J

Guld
2-Faktor
SÄ har jag skaffat min första damklocka. Ja den kallas för Lady-Casioak och Àr 40mm jÀmfört med de fullstora som Àr 45mm(finns nÄgra mellanmodeller ocksÄ).
Jag fastnade för fÀrgen vilken bara finns i minsta storleken. Eftersom jag har ganska smal (17cm) vÀnster handled sÄ det borde ju funka.
Jag ser direkt att den ser mindre ut, men fÀrgen Àr ocksÄ lite ljusare Àn pÄ bilder.
Blir att kÀnna pÄ hur jag trivs med den, om storleken kÀnns ok.
NĂ„vĂ€l, det viktigaste Ă€r förstĂ„s att det inte stĂ„r LADY eller BABY pĂ„ klockan, det gĂ„r ju bara inte! 😃

1000018086.jpg


1000018088.jpg


1000018089.jpg
 

Patric J

Guld
2-Faktor
Andra dagen jag gÄr den 2,5km lÄnga promenaden till jobbet utan lÄngkalsonger. För nu Àr det hyfsat varmt Àven pÄ morgonen.
Klarade mig utan stövlar för de största vattensamlingarna har runnit undan. Än lĂ€r det dock ligga kvar snö nĂ„gra veckor till.

1000018102.jpg
 
Topp