Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sitter jÀvligt bra!
Saknar dock alarm indikator...
![]()
GST-B600. Har normalt lite svÄrt för G-steel. Men denna ser vÀldigt trevlig utGillar den. Men hittar inte nÄgon butik som har den, ej heller prisnivÄ. NÄn lÀnk till mer info?
Den har bara slÀppts i Japan, nya Zeeland och Australien. SÄ fick köpa frÄn Japan via Ebay. Sluta pÄ lite drygt 4k...Gillar den. Men hittar inte nÄgon butik som har den, ej heller prisnivÄ. NÄn lÀnk till mer info?
Japp, bara att slÀppa det och gÄ vidare. Hade faktiskt glömt/förtrÀngt det tills jag sÄg ditt inlÀggUrsÀkta i förvÀg alla OCD:are, men har nÄgon tÀnkt pÄ/mÀrkt detta innan, att första siffran Àr lite "ihoptryckt" ? Har inte tÀnkt pÄ de men nu Àr min OCD I full blÄs.... (Bild tagen ifrÄn Reddit).
Enligt en pÄ Reddit:
"According to G-shock lore, that's the side that got squished when the prototype got thrown out the window. And it still kept ticking despite said squished state.
Thus, the squished display stays."
![]()
Kom den med det bandet eller hade den guldlÀnkar?Kolor en stund pÄ förmiddagen
![]()
My badJapp, bara att slÀppa det och gÄ vidare. Hade faktiskt glömt/förtrÀngt det tills jag sÄg ditt inlÀgg![]()
Den dÀr Armor vÀvar ja ocksÄ sugen pÄ förut till en billigare DW, men tyckte de var dyrt med tull osv sÄ avstod, men klart nÄgot ja saknar lite.Helt sjukt att man kan sÀlja alla sina "dyra" och "riktiga" klockor för att man tycker det Àr mer kul att bÀra plast klockor som man kan modda sjÀlv sÄ som man vill ha klockorna. Har nu bara 2st "moddade" DW5600 och en DW6600 som tyvÀrr Àr pÄ spa dÄ en skruv pÄ baklocket var sÄ lös sÄ den inte vill hÄlla tÀtt
![]()
Den dÀr Armor vÀvar ja ocksÄ sugen pÄ förut till en billigare DW, men tyckte de var dyrt med tull osv sÄ avstod, men klart nÄgot ja saknar lite.
Ingen fara
Det dÀr Àr BS. Det Àr samma pÄ alla Casio display.Enligt en pÄ Reddit:
"According to G-shock lore, that's the side that got squished when the prototype got thrown out the window. And it still kept ticking despite said squished state.
Det Àr original. Ovanlig rackare. Referensen Àr GMW-B5000KLKom den med det bandet eller hade den guldlÀnkar?
JodÄ, men inget som stör mig, ska dÀremot sÀtta igÄng min nu för att se hur 1an och 2an ser utUrsÀkta i förvÀg alla OCD:are, men har nÄgon tÀnkt pÄ/mÀrkt detta innan, att första siffran Àr lite "ihoptryckt" ? Har inte tÀnkt pÄ de men nu Àr min OCD I full blÄs.... (Bild tagen ifrÄn Reddit).
Enligt en pÄ Reddit:
![]()
Ahh nummer 2!Fick dottern till att göra en liten unboxing men jevvlar en sÄdan dÄlig kamera hon harTror att det Àr en kass kameralins. Ser dock bra ut trots allt.
![]()
Anledningen till att jag endast kör 12-timmars.UrsÀkta i förvÀg alla OCD:are, men har nÄgon tÀnkt pÄ/mÀrkt detta innan, att första siffran Àr lite "ihoptryckt" ? Har inte tÀnkt pÄ de men nu Àr min OCD I full blÄs.... (Bild tagen ifrÄn Reddit).