Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vampyrer suger bÄde blod och batterikrÀm tydligen!LördagkvÀll med film.
Och precis nu sÄ började klockan visa lÄg batterinivÄ! Blir att sÀtta den under lampan.
Du behöver verkligen en A1000. Hon kommer att förstÄTack för tipset!
A1000 Àr ju med pÄ listan av möjliga frogman ocksÄ.
Ska bara övertala sambon att jag verkligen behöver en. (Dykarcert mÄste kanske införskaffas för att göra det mer trovÀrdigt)
Vampyrer suger bÄde blod och batterikrÀm tydligen!
Har du 18 sÄ Àr det inget problem. Jag har 19 och tycker att D1000 Frogman sitter riktigt bra. Har bÄde D1000 och A1000 men gillar D1000 mer. D1000 kÀnns mer toolig och har fler funktioner Àn A1000.Jag har ju nÀrmre 18 Àn 17, men frogman (rangeman och mudman tillika) har alltid kÀnts stora, men suget efter en frogman Àr stort.
30 Ärs utgÄvan av frogman Àr nog den största kandidaten nÀr det kommer till storlek, men D1000 har ju fler egenskaper (som man förmodligen aldrig anvÀnder )
Finns det att köpa band som liknar original i bra kvalité som inte Àr till för att passa runt dykardrÀkter?
Ahh, visste faktiskt inte att den hade den indikationen. Good to know!LördagkvÀll med film.
Och precis nu sÄ började klockan visa lÄg batterinivÄ! Blir att sÀtta den under lampan.
Ăr det dĂ€r ett posör-trick, eller kör du sĂ„ dĂ€r?Kan vara sĂ„ att jag tycker det Ă€r roligare att bygga Duplo Ă€n barnen.
Bara pĂ„ helgen. Körde sĂ„ hela dagen igĂ„r, sjukt bekvĂ€mt med fleecetröja under grodanĂr det dĂ€r ett posör-trick, eller kör du sĂ„ dĂ€r?