• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

6C79CC6D-1652-4185-B43E-35EC3C669B4F.jpeg

Den Àr trevlig! Visst Àr det första gÄngen du postar den?
OvÀntat faktiskt trevlig :) Yes, fick den hÀromdagen!

Oh yeah! Först pÄ forumet? Vart köpte du ifrÄn?
Kanske Àr den första? Klockia hade den inne. BÀttre pris dÀr Àn pÄ tex ebay :)

Riktigt snyggt! Bra sugen pÄ den dÀr :) Lite synd bara att det inte finns nÄgon indikator pÄ batterinivÄ. NÄgonting du har reagerat pÄ?

Är ju typ samma modul som i stĂ„lisarna sĂ„ jag Ă€r van. Hade varit soft att kunna se batteriet direkt i klockan istĂ€llet för appen men ingen dealbreaker för mig :)

OvÀntat faktiskt trevlig :) Yes, fick den hÀromdagen!

Kanske Àr den första? Klockia hade den inne. BÀttre pris dÀr Àn pÄ tex ebay :)

Är ju typ samma modul som i stĂ„lisarna sĂ„ jag Ă€r van. Hade varit soft att kunna se batteriet direkt i klockan istĂ€llet för appen men ingen dealbreaker för mig :)
Ja sÄ klart, det Àr vÀl en vanesak :) Inte vÀrre Àn att man fÄr kika pÄ mobilen nÄgon gÄng ibland. Tack! :D

Den dÀr Àr ju fin... det Àr inte STN display pÄ den? Inverterad med STN vore inte sÄ dumt. Den ser vÀldigt tydlig ut pÄ bilden.

Är det bluetooth manuellt ocksĂ„ genom knapptryckning eller mĂ„ste bluetooth stĂ„ pĂ„ hela dan för den ska söka vissa tider? Man blir bortskĂ€md snabbt med bekvĂ€mligheterna.

Inte STN. SkĂ€rmen Ă€r bra men inte i samma klass som min negativa GMWB5000, dock ”samma” modul sĂ„ funktionerna Ă€r detsamma

Tillbaka
Topp