• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fick slÄ till pÄ en sÄn hÀr :)

D1C42F66-D2BC-4597-A414-F5CDD5D3DF05.jpeg

LĂ€ser att denna har skruvlock i bak och verkar vara Ă€nnu rejĂ€lare Ă€n övriga med sin metallboett? SĂ€llsynt modell, eller varför hittar jag ingen svensk Ă„terförsĂ€ljare? Snygg. Jag tĂ€nkte bestĂ€lla en sĂ„n ikvĂ€ll. Är det direkt frĂ„n japan som gĂ€ller?

Ja, direkt frÄn Japan eller ibland ses den ju hÀr pÄ köp och sÀlj. :)

LĂ€ser att denna har skruvlock i bak och verkar vara Ă€nnu rejĂ€lare Ă€n övriga med sin metallboett? SĂ€llsynt modell, eller varför hittar jag ingen svensk Ă„terförsĂ€ljare? Snygg. Jag tĂ€nkte bestĂ€lla en sĂ„n ikvĂ€ll. Är det direkt frĂ„n japan som gĂ€ller?

Åh ja! DLC screwback, och riktigt rejĂ€l (för att vara en square). Enormt bekvĂ€m. JDM modell sĂ„ Japanska butiker framförallt. Skulle tipsa om Chino (sjukt bra/snabb service om Ă€n en lite mer komplicerad köpprocess), och har Ă€ven hört at Seiya Ă€r outstanding.

Tillbaka
Topp