Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fick slÄ till pÄ en sÄn hÀr
![]()
Den kanske viktigaste funktionen för den egna sÀkerheten och ett starkt köpincitament för Mudman, Frogman etc.Mudman visar fullmÄne ikvÀll... akta er för varulvar
![]()
Den dÀr kommer du ju Ängra om du flippar den vidare
Vill nÄgon byta med den ska det vara nÄgot riktigt coolt jag kan tÀnka mig att jag gillar mer, jag tror det blir svÄrt att fÄ tag pÄ nÄgot sÄdant, men man kan ju alltid testa och se vad som kommer framDen dÀr kommer du ju Ängra om du flippar den vidarestenhÄrd!
Riktigt fotovÀnlig klocka! Aaaah, jag har en groda pÄ vÀg hem och blev ju inte mindre sugen nu!Var ute och tog lite bilder pÄ grodan innan idag. Glaset Àr lite smutsigt men vad gör det? Den Àr till för att anvÀndas
![]()
![]()
![]()
![]()
Najs! Vilken groda blev det?Riktigt fotovÀnlig klocka! Aaaah, jag har en groda pÄ vÀg hem och blev ju inte mindre sugen nu!![]()
Det blev en mycket efterlÀngtad GWF-D1000NVNajs! Vilken groda blev det?
Grymt!Det blev en mycket efterlÀngtad GWF-D1000NV![]()
Finns pÄ köp & sÀlj, do itSnygga grodor. Det Àr ju inte annat Àn att man blir lite sugen
![]()
Gw5000!
![]()
![]()
Jag har ett annat nyförvÀrv pÄ vÀg hem.. Annars ser din trevlig utFinns pÄ köp & sÀlj, do it![]()
LĂ€ser att denna har skruvlock i bak och verkar vara Ă€nnu rejĂ€lare Ă€n övriga med sin metallboett? SĂ€llsynt modell, eller varför hittar jag ingen svensk Ă„terförsĂ€ljare? Snygg. Jag tĂ€nkte bestĂ€lla en sĂ„n ikvĂ€ll. Ăr det direkt frĂ„n japan som gĂ€ller?
Du tar riktigt snygga bilder!Var ute och tog lite bilder pÄ grodan innan idag. Glaset Àr lite smutsigt men vad gör det? Den Àr till för att anvÀndas
![]()
![]()
![]()
![]()
TackarDu tar riktigt snygga bilder!![]()
LĂ€ser att denna har skruvlock i bak och verkar vara Ă€nnu rejĂ€lare Ă€n övriga med sin metallboett? SĂ€llsynt modell, eller varför hittar jag ingen svensk Ă„terförsĂ€ljare? Snygg. Jag tĂ€nkte bestĂ€lla en sĂ„n ikvĂ€ll. Ăr det direkt frĂ„n japan som gĂ€ller?
DĂ„ hade en blĂ„grön modell med pos disp varit klockren. Hmmm nĂ„got att grĂ€va i.Ăr det bara jag som tĂ€nker pĂ„ Mer-man i
He-man nÀr man ser
GX-56BB-1ER?
![]()