Man vet att man Àr en G-alningnÀr man följer den dÀr lÀnken och spenderar 25 minuter att lÀsa gamla inlÀgg frÄn 2018.
Det kÀnns ju som det var igÄr... nÀstan.![]()
Fyllde 30 2018, nu flÄsar 40 Ärskrisen mig i nacken
![Face with open eyes and hand over mouth :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: đ«ą](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1fae2.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man vet att man Àr en G-alningnÀr man följer den dÀr lÀnken och spenderar 25 minuter att lÀsa gamla inlÀgg frÄn 2018.
Det kÀnns ju som det var igÄr... nÀstan.![]()
För visst skulle du haft kittet utan fejkskruvarna??Early Bird hade droppat ett paket frÄn Amazon i brevlÄdan sÄhÀr pÄ morgonkvisten
YES! Ăntligen kommer det alldeles för dyra Nautilus stĂ„liskittet till oaken
![]()
Men gud förbannat de har ju skickat ett Royal Oak kitt⊠satans vad trött man blir![]()
Exakt, det hÀr:För visst skulle du haft kittet utan fejkskruvarna??![]()
Rensade en hylla pÄ hemmakontoret och hittade ett sÀtt att fylla den med nya grejer...
Faktiskt rÀtt skoj att fÄ se kartongerna
![]()
NÄt med 120 i modellnumret?Betyder det att jag ska köpa en G-shock till??![]()
Var det dÀr en frÄga ensBetyder det att jag ska köpa en G-shock till??![]()
Ser vi ett hopptorn?Bryggjobb.
![]()
Early Bird hade droppat ett paket frÄn Amazon i brevlÄdan sÄhÀr pÄ morgonkvisten
YES! Ăntligen kommer det alldeles för dyra Nautilus stĂ„liskittet till oaken
![]()
Men gud förbannat de har ju skickat ett Royal Oak kitt⊠satans vad trött man blir![]()
FÄr bli retur ÄsÄ kanske @roosterman tjöper sjÀlva klockan. Har redan vÀntat skitlÀnge sÄ nu ledsnade jag urSkriv till dem, de kanske skickar ett nytt gratis. Det dÀr ser ju dock bra ut med avseende finish(dvs pÄ med det
)
DĂ„ sĂ€ger jag KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPTFĂ„r bli retur Ă„sĂ„ kanske @roosterman tjöper sjĂ€lva klockan. Har redan vĂ€ntat skitlĂ€nge sĂ„ nu ledsnade jag ur
Jajamen, synd att det blöta Àr iskallt, under 30 Àr ju inte badbart.Ser vi ett hopptorn?![]()
à hh har försökt fÄ tag i denna ett bra tag frÄn nÄn privatperson i Sverige men verkar fÄ som sÀljer den
Kanske av intresse för nÄgon![]()
Nog inte helt vanlig. SÄlde min pÄ forumet för nÄgot Är sedan. RÀtt trögsÄld och jag fick tillslut slÀppa den för 1800 om jag inte minns fel.à hh har försökt fÄ tag i denna ett bra tag frÄn nÄn privatperson i Sverige men verkar fÄ som sÀljer den![]()
Du hade rÀtt men nu Àr klockan sÄld och jag orkar som sagt inte vÀnta en gÄng till.Skriv till dem, de kanske skickar ett nytt gratis. Det dÀr ser ju dock bra ut med avseende finish(dvs pÄ med det
)
à hh har försökt fÄ tag i denna ett bra tag frÄn nÄn privatperson i Sverige men verkar fÄ som sÀljer den![]()
Nog inte helt vanlig. SÄlde min pÄ forumet för nÄgot Är sedan. RÀtt trögsÄld och jag fick tillslut slÀppa den för 1800 om jag inte minns fel.
Avslutad - G-shock Mudmaster/Burton/Bamford/I.C.E.R.C/GBD. Bara GBD kvar
SÀljer av nÄgra av mina G-shock. Samtliga har boxar och Àr i mycket fint skick, eller nyskick. Samtliga priser inkl. frakt SÄld GG-100-BTN, Burton AnvÀnd ett fÄtal gÄnger. Otroligt fin och nÀra nyskick. SÄld! SÄld! Pris: 2.200 GBD-200-9ER Grym negativ display och mÄnga anvÀndbara...klocksnack.se
Du hade rÀtt men nu Àr klockan sÄld och jag orkar som sagt inte vÀnta en gÄng till.
FÄr helt enkelt sÀlja bÄda kitten istÀllet⊠hade hellre returnerat och fÄtt Äterbetalning![]()