Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jaha dĂ„ har man precis klickat hem en GW-M5610U-1ER. Sjukt Ă€ndĂ„ att man inte köpt en tidigare âŠ![]()
Coolaste slÀppet pÄ lÀnge
![]()
ja den dÀr Àr riktigt cool! lite sugen pÄ den sjÀlv faktisktGillar displayen.
ja den dÀr Àr riktigt cool! lite sugen pÄ den sjÀlv faktiskt![]()
RÄkade fÄ me ditt inlÀgg ocsksÄ tidigareDen dÀr har jag inte köpt ÀnnuJag syftade pÄ min GWM5610U.
Men betyder detta att jag mÄste köpa den du lÀnkade ?![]()
Ballt med nya modulen ocksÄ, LED istÀllet för luminescentGillar displayen.
RÄkade fÄ me ditt inlÀgg ocsksÄ tidigaremen ja, man mÄste ju fylla ut sin lÄda lite med G-shocks
sjÀlv invÀntar ja en nu ifrÄn polen... hoppas den kommer bara för det var ett sjukt bra pris ja fick den för ^^
SjÀlvklart, om de nu kommer en klocka sÄ att sÀga Ä inte en tegelsten XDDu fÄr bomba med bilder sen !
SjÀlvklart, om de nu kommer en klocka sÄ att sÀga Ä inte en tegelsten XD
** UPDATE **
Ingen av klockorna synkade .. det sista jag gjorde igÄr var att hÀnga GWM5610;an pÄ en tvÀttstÀllning för att se om det skulle fungera men ICKE.
FortsÀttning följer
Coolaste slÀppet pÄ lÀnge
![]()
StÄr ju 1ER i modellbeteckning sÄ ingen JDM. Screenshot Àr frÄn Relojesdemoda.Underbar. JDM dÄ ja. Kanske kommer till vÀst?
StÄr ju 1ER i modellbeteckning sÄ ingen JDM. Screenshot Àr frÄn Relojesdemoda.
![]()
Casio GX-56MF-1ER | Casio Watch g-shock GX-56MF-1
Casio g-shock GX-56MF-1ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GX-56MF-1 in Spain. Watches buy Casio news in watches 2024www.relojesdemoda.com
Det blir ett köp nÀr de fÄr in den i lager.Yes. En utmÀrkt sommarklocka. FÄr fundera lite.![]()
Den gamla bezeln och bandet gick inte att rÀdda, stank av cigarettrök trots flera försök av rengöring.
Sen blev klockan liggandes i bra at ha lÄdan...
Men nu fanns det lite tid över sÄ en ny bezel modellerades upp.
Blev helt ok.
![]()
Idag Àr det vit bezel som gÀller.Testar ny fÀrg pÄ bezeln.
Vit kanske skulle passa bÀttre?
![]()
![]()
Japp ! GWM5610U har synkat en gÄng nÀr den lÄg pÄ nattduksbordet.Har du testat att bÀra klockan nattetid? Funkar alltid hos mig.
Ballt med nya modulen ocksÄ, LED istÀllet för luminescent
Batteriet pÄ min G-shock 5600 har dött. NÄgon som vet hur pilligt det Àr att byta det sjÀlv?
Japp ! GWM5610U har synkat en gÄng nÀr den lÄg pÄ nattduksbordet.
Bor pÄ vÄning 1 med fönster mot en innergÄrd med mycket hus i nÀrheten sÄ det Àr riiiktigt dÄlig signal in till mig.
Det bÀsta försöket hittills var att hÀnga dom pÄ ett aluminiumskaft till en golvmopp tvÀrs över soffryggen pÄ balkongsoffan, dÄ synkade bÄda samtidigt nattetid.
Det blir ett köp nÀr de fÄr in den i lager.![]()
Ah men fasiken det dÀr borde ju till och med jag klara av. Tack för bra lÀnkInte sÄ pilligt. Ta gÀrna kort pÄ hur skydd osv sitter sÄ blir det lÀttare nÀr det ska monteras tillbaka.
Om du inte har minimejslar redan sÄ funkar tex Biltemas sats riktigt OKAh men fasiken det dÀr borde ju till och med jag klara av. Tack för bra lÀnk![]()
Japp det med men ingen lycka!Nu snackar vi Dedication!
Om du har pÄ dig klockan, hade du alltsÄ provat det ocksÄ? Kroppen fungerar som en stor antenn om man har klockan pÄ sig.
Högg pÄ en sÄn pÄ Buyee i mÄndags, men sÀljaren tog bort buden som blev lagda trots att mitt bud var högst.....Det blir ett köp nÀr de fÄr in den i lager.![]()
Har du ocksÄ börjat med BuyeeHögg pÄ en sÄn pÄ Buyee i mÄndags, men sÀljaren tog bort buden som blev lagda trots att mitt bud var högst.....![]()
Högg pÄ en sÄn pÄ Buyee i mÄndags, men sÀljaren tog bort buden som blev lagda trots att mitt bud var högst.....![]()