• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TVA
1000014071-01.jpeg

Den dĂ€r har jag inte köpt Ă€nnu 😃 Jag syftade pĂ„ min GWM5610U.

Men betyder detta att jag mÄste köpa den du lÀnkade ? :cool:
RÄkade fÄ me ditt inlÀgg ocsksÄ tidigare :p men ja, man mÄste ju fylla ut sin lÄda lite med G-shocks ;) sjÀlv invÀntar ja en nu ifrÄn polen... hoppas den kommer bara för det var ett sjukt bra pris ja fick den för ^^

Den gamla bezeln och bandet gick inte att rÀdda, stank av cigarettrök trots flera försök av rengöring.
Sen blev klockan liggandes i bra at ha lÄdan...
Men nu fanns det lite tid över sÄ en ny bezel modellerades upp.
Blev helt ok.
IMG_2247.jpeg

Testar ny fÀrg pÄ bezeln.
Vit kanske skulle passa bÀttre?
IMG_3273.jpeg
IMG_3274.jpeg
Idag Àr det vit bezel som gÀller.
Kul att kunna byta lite :)
IMG_3344.jpeg

Har du testat att bÀra klockan nattetid? Funkar alltid hos mig.
Japp ! GWM5610U har synkat en gÄng nÀr den lÄg pÄ nattduksbordet.
Bor pÄ vÄning 1 med fönster mot en innergÄrd med mycket hus i nÀrheten sÄ det Àr riiiktigt dÄlig signal in till mig.
Det bÀsta försöket hittills var att hÀnga dom pÄ ett aluminiumskaft till en golvmopp tvÀrs över soffryggen pÄ balkongsoffan, dÄ synkade bÄda samtidigt nattetid.

Ballt med nya modulen ocksÄ, LED istÀllet för luminescent

Ja den Àr cool. LED ger bÀttre lÀsbarhet va?
Dock sÄ Àr kingen den största av alla G-shocks om jag förstÄtt det rÀtt. Och med stor platt baksida som gör att den passar bra pÄ handleden om man heter Denis Cyplenkov eller Levan Saginashvili...
Men visst skulle det vara kul av nyfikenhet att prova en...😀

Senast Àndrad:
Japp ! GWM5610U har synkat en gÄng nÀr den lÄg pÄ nattduksbordet.
Bor pÄ vÄning 1 med fönster mot en innergÄrd med mycket hus i nÀrheten sÄ det Àr riiiktigt dÄlig signal in till mig.
Det bÀsta försöket hittills var att hÀnga dom pÄ ett aluminiumskaft till en golvmopp tvÀrs över soffryggen pÄ balkongsoffan, dÄ synkade bÄda samtidigt nattetid.

Nu snackar vi Dedication!
Om du har pÄ dig klockan, hade du alltsÄ provat det ocksÄ? Kroppen fungerar som en stor antenn om man har klockan pÄ sig.

Ah men fasiken det dĂ€r borde ju till och med jag klara av. Tack för bra lĂ€nk👍
Om du inte har minimejslar redan sÄ funkar tex Biltemas sats riktigt OK :)

Tillbaka
Topp