Klockan sÄldes billigare Àn vad jag hade lagt som bud.....HÀnt mig nÄgra ggr. SÀljaren kan avsluta auktionen om denne tycker att buden Àr för lÄga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klockan sÄldes billigare Àn vad jag hade lagt som bud.....HÀnt mig nÄgra ggr. SÀljaren kan avsluta auktionen om denne tycker att buden Àr för lÄga.
Har du ocksÄ börjat med Buyee![]()
Klockan sÄldes billigare Àn vad jag hade lagt som bud.....![]()
Du har vÀl PayPal?Buyee lyckas inte lÀgga till mitt kreditkort, vilket Àr en vÀldig tur.![]()
Nu har du ju öppnat Pandoras sÄ att sÀga
Ja, men jag lyckades hejda mig...Du har vÀl PayPal?![]()
Gissar att man mÄste betala tull ocksÄ?Jaha! Den var ny
Protip: kolla in kupongerna och leta efter klockor pÄ Mercari (via Buyee), finns bra deals dÀr ibland.
Ballt med nya modulen ocksÄ, LED istÀllet för luminescent
Ja den Àr cool. LED ger bÀttre lÀsbarhet va?
Med flera Är inom supply chain och produktutveckling sÄ Àr jag övertygad om att det i grunden handlar om en besparing. Men sÄ ser vÀrlden ut idag.Nej!
Det Àr ett steg bakÄt i min vÀrld och enda anledningen till att Casio skippar sitt signum Foxfire/Electroluminescence Àr för att spara pengar.
Det blir sÀmre pÄ alla vis förutom möjligen dÄ att det sparar nÄgon mikroampoere i strömförbrukning vilket Àr försumbart i sammanhanget.
BlÀ Casio!![]()
Ja jo mek tÀnkte att Electro blir vÀl sÀmre med tiden vilket LED inte blir?Nej!
Det Àr ett steg bakÄt i min vÀrld och enda anledningen till att Casio skippar sitt signum Foxfire/Electroluminescence Àr för att spara pengar.
Det blir sÀmre pÄ alla vis förutom möjligen dÄ att det sparar nÄgon mikroampoere i strömförbrukning vilket Àr försumbart i sammanhanget.
BlÀ Casio!
Gillar LEDbelysningen i de uppdaterade GW-5kU/GW-M5610U. FÄr se hur bra nya Kingen Àr.Nej!
BlÀ Casio!
En GST-B100 i nya klÀder.Ping alla piloter i trÄden. Alla en..
En GST-B100 i nya klÀder.![]()
Ping alla piloter i trÄden. Alla en..
Ja jo mek tÀnkte att Electro blir vÀl sÀmre med tiden vilket LED inte blir?Tycker att led kanske lyser lite bÀttre ocksÄ men klart Electro har sin charm.
Gillar LEDbelysningen i de uppdaterade GW-5kU/GW-M5610U. FÄr se hur bra nya Kingen Àr.
Det finns rÀtt mÄnga modeller med LED, tex GW-B/GWM-B, Rangeman, Frogman etc. Tycker inte att det Àr ett steg bakÄt, tvÀrtom faktiskt.
Jag tycker att de lyser bra och ser modernare ut Àn EL. Jag gillar bÄda varianterna. Har du sett belysningen pÄ en stÄlis?Vad tycker du Àr bÀttre med led? Den sÀmre lÀsbarheten eller att det lyser ojÀmt pÄ tavlan?![]()
Detta stÀmmer och Àr ett etablerat faktum sen gammalt.Kroppen fungerar som en stor antenn om man har klockan pÄ sig.
Detta stÀmmer och Àr ett etablerat faktum sen gammalt.
...Men man undrar, blir man en bÀttre antenn om man Àter en jÀrn-rik kost?
Leverpastej och spenat?
![]()
Hehe, nej jag överdriver sÄklart. Men jag gillar det inte! Tycker det ser sÀmre ut. NÄvÀl, tidens melodi antar jag. Dessutom har jag aldrig stött pÄ en foxfire som har slutat fungera och dÄ har jag ÀndÄ ett gÀng som börjar bli 30 Är gamla.Jag tycker att de lyser bra och ser modernare ut Àn EL. Jag gillar bÄda varianterna. Har du sett belysningen pÄ en stÄlis?![]()
Har man kanske jÀrnbrist med andra ord om klockan inte vill synka? :-D
De fick ju designa och tillverkar en ny modul med LED plus lite nya funktioner. Inte sÀkert pÄ att det Àr besparingar det handlar om. Det borde vara billigare att fortsÀtta anvÀnda gamla moduler.Med flera Är inom supply chain och produktutveckling sÄ Àr jag övertygad om att det i grunden handlar om en besparing. Men sÄ ser vÀrlden ut idag.
Det kan Àven vara nÄt miljö-tjosan. Har i bakhuvudet att det Àr nÄt i foxfire som numera inte anses miljövÀnligt.De fick ju designa och tillverkar en ny modul med LED plus lite nya funktioner. Inte sÀkert pÄ att det Àr besparingar det handlar om. Det borde vara billigare att fortsÀtta anvÀnda gamla moduler.
Ja det finns flera som har LED och grafik i bakgrundsbelysningen.Det kan Àven vara nÄt miljö-tjosan. Har i bakhuvudet att det Àr nÄt i foxfire som numera inte anses miljövÀnligt.
En annan frÄga, finns det led som har grafik i belysningen eller funkar det bara med foxfire?