• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sorubim

Audemars
😃
icefrog.jpg
 

menellerhur

Omega
2-Faktor
Bytt till gummi frÄn 5000, en enorm förbÀttring!
Guldkeepern fÄr dock ta en paus, dÄ deras metallkeepers inte "keepar" nÄgot
1000007193.jpg


Var det @ekke eller @spammerstakeahike som hade naken G-Shock hÀr i trÄden för ett tag sedan eller Àr jag helt ute och cyklar?
Skulle vilja veta om det finns nÄgra bra band till en naken square och vart man hittar dessa.
Nakna squares pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om Casio Marlin 😊
 

ekke

Panerai
2-Faktor
Bytt till gummi frÄn 5000, en enorm förbÀttring!
Guldkeepern fÄr dock ta en paus, dÄ deras metallkeepers inte "keepar" nÄgot
1000007193.jpg


Var det @ekke eller @spammerstakeahike som hade naken G-Shock hÀr i trÄden för ett tag sedan eller Àr jag helt ute och cyklar?
Skulle vilja veta om det finns nÄgra bra band till en naken square och vart man hittar dessa.
Nakna squares pĂ„minner vĂ€ldigt mycket om Casio Marlin 😊
Var lite naket pÄ tapeten för ett par mÄnader sen, men dÄ var det bara bad. Men i samma veva har jag för mig att @L&W körde naken H5600?
 

Doncorleone

Panerai
Sammanfattningsvis sÄ har jag kommit fram till att det smidigaste sÀttet att fÄ MB6 synk i min lgh Àr att anvÀnda clockwave appen.

Den lÄter ju för j*vligt sÄ att lÀgga klockan med telefonen i en lÄda eller som jag testade precis, lÀgga dom i en glasmatlÄda och stÀnga locket ÀndÄ Àr smidigare Àn att hÀnga ut dom pÄ ett moppskaft pÄ balkongen över natten.

Ha en trevlig helg đŸ€˜đŸ»

IMG_9487.jpeg
 
Topp