Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes, det Àr 18mm. Barton bandet köpte jag frÄn Amazon.Vart fÄr man tag pÄ ett sÄdant band?
Ăr det 18mm som du tryckt in eller?
Trucken Àr frÀn! Men du fÄr ta av PU-bikininH5600 sitter pÄ fortfarande![]()
Var och tittade pÄ Cybertruck. HÀftigt.
![]()
![]()
![]()
PU-bikini? Say what?Men du fÄr ta av PU-bikinin![]()
PU-bikini? Say what?![]()
Snygg. Det har cirkulerat ett par blÀstrade stÄlisar hÀr pÄ forumet men de har nog haft monokroma tavlor.NÄgon hÀr som byggt ihop den hÀr? Riktigt snygg tycker jag.
![]()
Casio G-shock stÄl
Utropspris: 2400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-05-25 11:18:11. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
![]()
10% pÄ Mercari just nuJaha! Den var ny
Protip: kolla in kupongerna och leta efter klockor pÄ Mercari (via Buyee), finns bra deals dÀr ibland.
SÄg nu att displayen inte sÄg sÄ kul ut nere till vÀnster...NÄgon hÀr som byggt ihop den hÀr? Riktigt snygg tycker jag.
![]()
Casio G-shock stÄl
Utropspris: 2400 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2024-05-25 11:18:11. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Digitalklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
![]()
Ser ut som att det undslapp profilbildsbehandlingenBytt-hjul-pĂ„-ĂkenrĂ„ttan-G
![]()
![]()
![]()
MĂ„ste ha kapital till den vita grodan...
Grymt, aldrig försent att lÀra sig ett nytt sprÄk.Lördag, och jag börjar dagen med kaffe och fika.
Har bestÀllt en bok och ska börja plugga lite sprÄk!
![]()
Och nÀr jag öppnar boken sÄ ser jag en massa konstiga symboler. Det Àr rentav rena öhhh...grekiskan!
Jajjemen, blev bara byte till mer asfaltslÀmpliga hjul.Ser ut som att det undslapp profilbildsbehandlingen![]()
![]()
Det Àr den vÀrd!Jajjemen, blev bara byte till mer asfaltslÀmpliga hjul.Bra med dubbla uppsÀttningar ju
![]()