Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Jösses vad gulliga, Àlskar katter
- Kul att se dig och Mudmastern!
- Extra plus för muggarna
Skulle sĂ€ga nĂ„gonstans runt 6500-7000 kr. Senast sĂ„ gick en sĂ„dan för 6500 kr i februari.PĂ„ tal om stĂ„lisar, jag har fortfarande kvar en GMW-B5000G, som jag moddat med âPorterâ lĂ€nk (Ă€kta).
![]()
![]()
Planerar att skiljas frÄn denna (heads up trÄden!) och mtp hur frÄnkopplad jag varit de senaste tvÄ-tre Ären skulle jag uppskatta er input om vad en vettig prislapp borde vara, tar tacksamt emot era rÄd!![]()
Inget att tveka pÄ!Om man skulle fÄ tillgÄng till en tomt som pÄ första bilden kan man inte neka vÀl?
![]()
![]()
Note to self. Bygg aldrig igen ett trĂ€dĂ€ck med âorganiska formerâ⊠Det verkar finnas en anledning till att nĂ€stan alla trĂ€dĂ€ck man ser Ă€r raka
![]()
Gummibandet finns kvar om det Àr det du menar? Inget annat Àr ju bytt.Skulle sÀga nÄgonstans runt 6500-7000 kr. Senast sÄ gick en sÄdan för 6500 kr i februari.
Edit: Och om originaldelar medföljer sÄ kanske nÄgot högre.
Ja, det var det jag menade.Gummibandet finns kvar om det Àr det du menar? Inget annat Àr ju bytt.
Eller vÀnta nu, Àr bezeln verkligen samma som TFC?Gummibandet finns kvar om det Àr det du menar? Inget annat Àr ju bytt.
Nej, men det har jag aldrig sagt!Eller vÀnta nu, Àr bezeln verkligen samma som TFC?
![]()
![]()
My badNej, men det har jag aldrig sagt!
Jag har bara adderat en Porter lÀnk till den.
Lugnt.
Eller fanns det nÄgon annan GMW-B5000 referens med svart bezel som kom pÄ gummiband?Lugnt.
Men⊠Minns jag galet? Den bezel som sitter pÄ Àr ju f-n inte originalen frÄn en 5000G? Kan det vara en Porter bezel?
Jag mĂ„ste kolla min email historik samt se om jag har en 5000G bezel iliggandes nĂ„nstansâŠ
Vad heter den dĂ€r reservdelsfirman i UK som var sĂ„ populĂ€r förut? BestĂ€llde Porter lĂ€nken dĂ€rifrĂ„n (kanske merâŠ).
![]()