• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BiltrĂ€ffs-G😎
IMG_20240515_170934.jpg

Oooh vart och nÀr kan man fÄ tag pÄ en blÄ?
”These models will be released in Japan in June with a tax-included price of 13,200 yen each, with other regions expected to follow.”

Halva maj har gÄtt och det blev en lite sen invigning av en av Ärets höjdpunkter: invigningen av balkongen!

Först ta bort och slÀnga den gamla filtmattan som har tjÀnstgjort i 2 Är och legat ute 2 vintrar.

1000019103.jpg

Först torka av bordet och balkongrÀcket.

1000019104.jpg

1000019105.jpg

In med stolarna i duschen.

1000019109.jpg

Och efter lite dammsugning utlÀggning av den nya mattan.

1000019106.jpg

1000019108.jpg

Och allt pÄ plats och klart!

1000019111.jpg

DĂ„ kan jag hĂ€rmed förklara sommarsĂ€songen invigd! ⛱

Senast Àndrad:
Ooh, kan inte slÀppa blicken frÄn cartoon-varianten! Vilken osannolik syn! HjÀrnan jobbar febrilt med att försöka processa stimulit...
Den Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ cool. Har siktat in mig pĂ„ den vita varianten, men det kanske blir bĂ„da 😅. Eller bara den blĂ„, den vita gĂ„r Ă„t som smör i solsken pĂ„ förbestĂ€llningarna... SlĂ€pps pĂ„ fredag 😃
1000008060.png

Vita klockor Ă„ldras inte alltid sĂ„ bra. BlĂ„tt Ă€r ett sĂ€kert kort 💙
DĂ„ blir det tvĂ„ alltsĂ„ 😬 💾

Edit:
Host host

Ooh, kan inte slÀppa blicken frÄn cartoon-varianten! Vilken osannolik syn! HjÀrnan jobbar febrilt med att försöka processa stimulit...

Den Ă€r sĂ„Ă„Ă„Ă„ cool. Har siktat in mig pĂ„ den vita varianten, men det kanske blir bĂ„da 😅. Eller bara den blĂ„, den vita gĂ„r Ă„t som smör i solsken pĂ„ förbestĂ€llningarna... SlĂ€pps pĂ„ fredag 😃

Tro om dom Ă€r lika cartoonaktiga irl som dom Ă€r pĂ„ bild? Eller om det bara ser ut som man kladdat med en tuschpenna pĂ„ dom? đŸ«Ł

Tillbaka
Topp