Ja siffrorna Àr laxrosa.Den övre sifferraden, Àr den lite rosa?
![Slightly smiling face :slight_smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja siffrorna Àr laxrosa.Den övre sifferraden, Àr den lite rosa?
âThese models will be released in Japan in June with a tax-included price of 13,200 yen each, with other regions expected to follow.âOooh vart och nĂ€r kan man fĂ„ tag pĂ„ en blĂ„?
Ooh, kan inte slÀppa blicken frÄn cartoon-varianten! Vilken osannolik syn! HjÀrnan jobbar febrilt med att försöka processa stimulit...Poppis med ljusblÄtt i sommar...
Inte mig emot
![]()
![]()
![]()
Den Àr sÄÄÄÄ cool. Har siktat in mig pÄ den vita varianten, men det kanske blir bÄdaOoh, kan inte slÀppa blicken frÄn cartoon-varianten! Vilken osannolik syn! HjÀrnan jobbar febrilt med att försöka processa stimulit...
Vita klockor Äldras inte alltid sÄ bra. BlÄtt Àr ett sÀkert kortDen Àr sÄÄÄÄ cool. Har siktat in mig pÄ den vita varianten, men det kanske blir bÄda. Eller bara den blÄ, den vita gÄr Ät som smör i solsken pÄ förbestÀllningarna... SlÀpps pÄ fredag
![]()
- Tack sjÀlv för en trevlig och smidig affÀr, hoppas du gillar den. Tycker det Àr en hederssak att packa ordentligt, Àven om det Àr en GShock
DÄ blir det tvÄ alltsÄVita klockor Äldras inte alltid sÄ bra. BlÄtt Àr ett sÀkert kort![]()
Den kÀnns riktigt bra. Hela klockan kÀnns vÀldigt premium Àven om den Àr relativt lÀtt.Bra pÄfyllning
Hur kÀnns Rangeman?
Ooh, kan inte slÀppa blicken frÄn cartoon-varianten! Vilken osannolik syn! HjÀrnan jobbar febrilt med att försöka processa stimulit...
Den Àr sÄÄÄÄ cool. Har siktat in mig pÄ den vita varianten, men det kanske blir bÄda. Eller bara den blÄ, den vita gÄr Ät som smör i solsken pÄ förbestÀllningarna... SlÀpps pÄ fredag
![]()
Ja, det Àr frÄgan. Man skulle behöva se en pÄ riktigt.Tro om dom Àr lika cartoonaktiga irl som dom Àr pÄ bild? Eller om det bara ser ut som man kladdat med en tuschpenna pÄ dom?![]()
Bra LED-belysning. "WED" och "PS" Àr faktiskt rödrosa, svÄrt att fÄnga med mobilkamera.
SÄ ser de ut irl. Gillar den blÄa mest, men man ska ha bÄda.Ja, det Àr frÄgan. Man skulle behöva se en pÄ riktigt.
SÄ ser de ut irl. Gillar den blÄa mest, men man ska ha bÄda.
![]()
![]()
![]()
Fast det dÀr Àt ju inte irl utan fortfarande bild.SÄ ser de ut irl. Gillar den blÄa mest, men man ska ha bÄda.
![]()
![]()
![]()
Men ÀndÄ mycket villhöver pÄ denFast det dÀr Àt ju inte irl utan fortfarande bild.
Jag tror dessvÀrre det irl mest ser ut som att tuschpennan varit framme.
Det Àr det som Àr grejen med dem.Fast det dÀr Àt ju inte irl utan fortfarande bild.
Jag tror dessvÀrre det irl mest ser ut som att tuschpennan varit framme.
Visst har det funnits en fyrkant i samma stil eller minns jag helt fel?Det Àr det som Àr grejen med dem.![]()
Tror inte det. Men nÄgon hade en king som hade en massa mÄlarfÀrg pÄ vill jag minnas.Visst har det funnits en fyrkant i samma stil eller minns jag helt fel?
Det var D1 Milano jag blandat ihop med.Tror inte det. Men nÄgon hade en king som hade en massa mÄlarfÀrg pÄ vill jag minnas.
Just det. De började med det. Men Casioaks Àr mycket coolare tycker jag.Det var D1 Milano jag blandat ihop med.
Dom har en vit och svart som dom kallar för sketch.
![]()
Det tog ett tag innan jag fattade att de var pÄ riktigt. De Àr ju riktigt coola och jag hÄller med om att den blÄa Àr snyggast.SÄ ser de ut irl. Gillar den blÄa mest, men man ska ha bÄda.
![]()
![]()
![]()