Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var prickig av Alcro RF 2 takfÀrgTror inte det. Men nÄgon hade en king som hade en massa mÄlarfÀrg pÄ vill jag minnas.
Sov du bara 4:49h?Provade pÄ Cykling funktionen idag, bra klocka de hÀr vÀntar fortfarande pÄ mitt paket ifrÄn Polen
Ja troligen gjorde ja de livet med smÄbarn och vilja ha egen tid. Men runt 5 timmar sÄ de kan stÀmma.Sov du bara 4:49h?
Lite coola, samtidigt som de ser lite underliga ut.
Som att de vore lÄtsasklockor av papper...
Förresten: klickade precis hem en G-shock jag vÀntat i nÄgra veckor pÄ att priset ska gÄ ned lite mer. Och sÄ hade det gjort ikvÀll!
De kan förbjuda allt ... men de kan aldrig förbjuda vÄra G-Shocks !!!Allt Àr förbjudet.. Precis allt!
Jamen dÄ var det sommar! Eller vÀldans nice vÄr iafSant, den kommer att vara bra pÄ bryggan i sommar. Den fÄr stanna sÄ fÄr vi se
NÀr light Àr aktiverat ser digi-displayen inverterad ut sÄg jag idag. Snyggt.
AppropÄ belysningOch denna klocka har den starkaste belysningen av alla mina analoga G-shocks!
NÀr light Àr aktiverat ser digi-displayen inverterad ut sÄg jag idag. Snyggt.
InsÄg precis att spegeldisplayer har inverterad belysning
Vad Àr det för ref pÄ den blÄa? Eller Àr det ett hopbygge?
Hemmabygge.Vad Àr det för ref pÄ den blÄa? Eller Àr det ett hopbygge?
Tackar