• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Var det nÄn som sa fÀrgfredag?

IMG_1261.jpeg
Och nu sÄg jag denna

VĂ€ldigt sĂ€llan jag anvĂ€nt min men totalvĂ€grar att sĂ€lja, stencool. Som en legobit gjord för att bli överkörd av stridsvagnar 😎

HĂ€mtade ut paket efter jobbet.
Dock inte klockrelaterat.

1000019174.jpg

En powerbank. Modell större. Med 3 usb-C portar.

1000019180.jpg

HÀr i jÀmförelse med min typ 8-10 Är gamla modell som har 7,8Ah kapacitet. Denna har 20Ah.
Motsvarar 4 mobilbatterier. Har tÀnkt ha den till resor nÀr det inte finns laddningsmöjlighet pÄ ett bra tag. Eller bara nÀr man Àr pÄ utflykt.

1000019177.jpg

HĂ€mtade ut paket efter jobbet.
Dock inte klockrelaterat.

1000019174.jpg

En powerbank. Modell större. Med 3 usb-C portar.

1000019180.jpg

HÀr i jÀmförelse med min typ 8-10 Är gamla modell som har 7,8Ah kapacitet. Denna har 20Ah.
Motsvarar 4 mobilbatterier. Har tÀnkt ha den till resor nÀr det inte finns laddningsmöjlighet pÄ ett bra tag. Eller bara nÀr man Àr pÄ utflykt.

1000019177.jpg

Dock ingen manual. Och nĂ„gon fler port Ă€n dessa finns det inte. AlltsĂ„ mĂ„ste det ju vara sĂ„ att man laddar upp powerbanken genom nĂ„gon av de portar man laddar upp makapĂ€rer med. Dubbelriktade kontakter alltsĂ„! Men spelar det roll vilken av portarna man ska anvĂ€nda? đŸ€”

1000019182.jpg

Klockbild för att inte bli helt off-topic...

1000019183.jpg

Senast Àndrad:
Dock ingen manual. Och nĂ„gon fler port Ă€n dessa finns det inte. AlltsĂ„ mĂ„ste det ju vara sĂ„ att man laddar upp powerbanken genom nĂ„gon av de portar man laddar upp makapĂ€rer med. Dubbelriktade kontakter alltsĂ„! Men spelar det roll vilken av kontakterna man ska anvĂ€nda? đŸ€”

1000019182.jpg

Klockbild för att inte bli helt off-topic...

1000019183.jpg
Prova sÄ fÄr du se.

Har svÄrt att tro att nÄgot skulle hÀnda. Det vÀrsta som kan hÀnda Àr att ingenting hÀnder, ha ha! 20 000 mAh Àr en rÀtt lÀmplig storlek kan jag tycka. Bytte till en dubbelt sÄ stor, men den Àr bra klumpig att ha med sig...

Jag skulle prova att ladda genom porten nÀrmast knappen till att börja med. Troligen rÀtt.

Har svÄrt att tro att nÄgot skulle hÀnda. Det vÀrsta som kan hÀnda Àr att ingenting hÀnder, ha ha! 20 000 mAh Àr en rÀtt lÀmplig storlek kan jag tycka. Bytte till en dubbelt sÄ stor, men den Àr bra klumpig att ha med sig...

Jag skulle prova att ladda genom porten nÀrmast knappen till att börja med. Troligen rÀtt.

Jag testade och det funkar! Den visar att den laddar. 👍

Den Àr verkligen cool. Har den mindre platt yta/kortare platt undersida mot handleden Àn föregÄngaren?
Kan inte svara pÄ hur mycket mindre den Àr Àn föregÄngaren, men pÄ min arm sitter den vÀldigt mycket bÀttre Àn GWG-1000. Tror ocksÄ att armbandets konstruktion förbÀttrar passformen.
IMG_9910.jpeg

Kan inte svara pÄ hur mycket mindre den Àr Àn föregÄngaren, men pÄ min arm sitter den vÀldigt mycket bÀttre Àn GWG-1000. Tror ocksÄ att armbandets konstruktion förbÀttrar passformen.
IMG_9910.jpeg

HÀr en bild jag hittade pÄ vad som ska vara gwg-2000. Den ser definitivt ut att vara större pÄ baksidan jÀmfört med 1000. Och mÄtten totalt Àr ett par mm större. Ska ge gwg 1000 en chans vid tillfÀlle! Lite över budgeten just nu.

1000019222.jpg

HÀr en bild jag hittade pÄ vad som ska vara gwg-2000. Den ser definitivt ut att vara större pÄ baksidan jÀmfört med 1000. Och mÄtten totalt Àr ett par mm större. Ska ge gwg 1000 en chans vid tillfÀlle! Lite över budgeten just nu.

1000019222.jpg
Gwg2000 bÀrs mycket mindre Àn 1000.
En av anledningarna till att jag sÄlde min.

Gwg2000 bÀrs mycket mindre Àn 1000.
En av anledningarna till att jag sÄlde min.
-HĂ„ller helt med, har haft bĂ„da och Ă€ven om jag kan tycka att 1000 Ă€r lite snyggare har jag valt 2000 (nu igen 😀). Den Ă€r behagligare att bĂ€ra och dĂ„ har jag Ă€ndĂ„ grova handleder. Funderar ocksĂ„ pĂ„ att komplettera med en ”B” till Ă„rets Kretaresa 🙂

IMG_0972.jpeg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp