Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad försvann frĂ„n din samling?Ăven denna kom som delbyte. Snacka om bra fĂ€rgkombo
![]()
Min Frogman BRT fick vandra vidare.Vad försvann frÄn din samling?
Synd att jag inte visste att den var till salu..Min Frogman BRT fick vandra vidare.
Den var vÀl egentligen inte till salu, men sedan fick jag en frÄga och plötsligt var den sÄldSynd att jag inte visste att den var till salu..
Eller kanske tur.![]()
Visst har du haft 2 Bamford tidigare?Ăven denna kom som delbyte. Snacka om bra fĂ€rgkombo
![]()
Jajjemen. En med vanliga boxen och en med Orchid-boxen. FÄr se om den stannar denna gÄng, men det Àr vÀl tveksamt med tanke pÄ hur det slutat med de andraVisst har du haft 2 Bamford tidigare?
Mycket villhöver pÄ just den blÄ, men inte lÀge nuEfter en liten miss sÄ har jag eventuellt en extra blÄ manga-oak snart pÄ vÀg hemÄt frÄn Japan.
NÄgon som vill ha den för sjÀlvkostnadspris?
Ăr intresserad, dock pga oförutsedda utgifter fĂ„r ja se status nĂ€r den kommit om de Ă€r ok, men Ă€r intresserad som sagtEfter en liten miss sĂ„ har jag eventuellt en extra blĂ„ manga-oak snart pĂ„ vĂ€g hemĂ„t frĂ„n Japan.
NÄgon som vill ha den för sjÀlvkostnadspris?
Mycket villhöver pÄ just den blÄ, men inte lÀge nu![]()
Röd camo??? Menar du AR i camoklÀder??SÀlj av lite (host host röd camo)![]()
Och en version med grÄ timmarkeringar (i mitten).
(Original lÀngst till vÀnster)
![]()