Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker nog att den var rÀtt frÀsig.
Den ser ju najs ut. Fattas bara guldiga bandskruvar.
Mer kossor Ă„t folket
GMW-B5000SS-2JRă93,500ćCasio 50th anniversary
![]()
![]()
RĂ€tt bra pris. Eller det Ă€r kanske vad Ă€ven 40th-stĂ„lis kostar i Japan?GMW-B5000SS-2JRă93,500ć
Den Àr billigare Àn 40th stÄlis (121,000yen).RÀtt bra pris. Eller det Àr kanske vad Àven 40th-stÄlis kostar i Japan?
Han har fullt upp med att repa upp Omegor nu juMer G-shocks Ă„t @hepanter ! Ăr det inte dags för en igen snart?![]()
Jag gillar att dom gjort fluted Àven pÄ fyrkanten.Kanske Àndrar mig, den var ganska cool ÀndÄ.
![]()
![]()
![]()
GMW-B5000SS-2 | CASIO
Introducing a watch commemorating 50 years of Casio watches with a design based on the GMW-B5000, a model which reproduced the iconic form of the first-ever G-SHOCK, but with a full-metal exterior. Design features including blue and gold accent colours and fluted design pay homage to the...www.casio.com
Kanske Àndrar mig, den var ganska cool ÀndÄ.
![]()
![]()
![]()
GMW-B5000SS-2 | CASIO
Introducing a watch commemorating 50 years of Casio watches with a design based on the GMW-B5000, a model which reproduced the iconic form of the first-ever G-SHOCK, but with a full-metal exterior. Design features including blue and gold accent colours and fluted design pay homage to the...www.casio.com
GÀmför jubbi-Gn och klÀderna... Behöver jag sÀga nÄt mer i Àmnet ang om du ska ha en eller inte???
Den Àr ju 50th LE sÄ den Àr sÀkert lika svÄrt att fÄ tag pÄ som den första.Jag gillar att dom gjort fluted Àven pÄ fyrkanten.
SjÀlv Àr jag sugen pÄ casiotronen den hÀr gÄngen.
Ăr det svĂ„rt-att-fĂ„-tag-pĂ„ slĂ€pp detta eller kommer det finnas till alla tro?
Den nya 50th stÄlis matchar ju din outfit haha
Aha, fast vet du om dom kommer vara Àkta limiterade som den första med serienummer ingraverat eller bara "limited" i Casios vanliga anda?Den Àr ju 50th LE sÄ den Àr sÀkert lika svÄrt att fÄ tag pÄ som den första.
Den kommer att ligga pÄ mer Àn 7000kr.
Har inte sett nÄgon info om det Àn. Skulle tro att den Àr lika limiterad som den första.Aha, fast vet du om dom kommer vara Àkta limiterade som den första med serienummer ingraverat eller bara "limited" i Casios vanliga anda?
Bra köpHemma efter jobbet. Efter en dusch blev det paketöppning. Det kÀnns som lilla julafton!
Denna modell betraktas av mÄnga som en eftertrÀdare till Rangeman 9400, Àven om Casio har valt att benÀmna den som en Mudman.
Mitt intryck Àr ocksÄ att det denna kÀnns som en vÀrdig eftertrÀdare. 9500 Àr ju ocksÄ sÄsom att det eftertrÀder 9400.
![]()
Gillar de stora siffrorna
![]()
Helt nöjd med passformen, formar handleden ungefÀr som en fyrkant. En enorm förbÀttring jÀmfört med Rangeman 9400!
![]()
![]()
![]()
Men den hÀr flÀrpen...ja ni som varit med vet...
![]()
![]()