Denna tÀnkte jag pÄ, var vÀll du som knep denRöd camo??? Menar du AR i camoklÀder??![]()
![Nerd face :nerd: đ€](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f913.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna tÀnkte jag pÄ, var vÀll du som knep denRöd camo??? Menar du AR i camoklÀder??![]()
Denna tÀnkte jag pÄ, var vÀll du som knep den![]()
![]()
En tjock DJ lÄter som en fulltrÀff. Efter tre försök sÄ har jag tillslut kommit fram till att GWG-1000 inte sitter skönt pÄ min handled![]()
Kingen frÄn serien Àr ocksÄ coolt. Den behöver jag i min samling.Denna tÀnkte jag pÄ, var vÀll du som knep den![]()
![]()
Mkt bra!Kingen frÄn serien Àr ocksÄ coolt. Den behöver jag i min samling.![]()
![]()
Mmmm, jag vet! Negativ display och repig bezel hÄller mig tillbaka som tur ÀrMen hallÄ?!
Avslutad - G-shock GMW-B5000MB PB2
SÀljer en GMW-B5000MB-1, mattsvart stÄlis. Köpt hÀr pÄ forumet i slutet av mars och anvÀnd av mig ett fÄtal gÄnger. Fint skick överlag, men finns spÄr av anvÀndning med mÀrken pÄ den borstade ytan pÄ bezeln. Syns vÀldigt tydligt i vissa vinklar och i andra nÀstan inte alls. Se bilder. Klockan...klocksnack.se
GuiltyDenna tÀnkte jag pÄ, var vÀll du som knep den![]()
![]()
Ăsch repig blir den tids nogMmmm, jag vet! Negativ display och repig bezel hĂ„ller mig tillbaka som tur Ă€r![]()
AssÄ nÄgon mÄste ju slÄ till!Men hallÄ?!
Avslutad - G-shock GMW-B5000MB PB2
SÀljer en GMW-B5000MB-1, mattsvart stÄlis. Köpt hÀr pÄ forumet i slutet av mars och anvÀnd av mig ett fÄtal gÄnger. Fint skick överlag, men finns spÄr av anvÀndning med mÀrken pÄ den borstade ytan pÄ bezeln. Syns vÀldigt tydligt i vissa vinklar och i andra nÀstan inte alls. Se bilder. Klockan...klocksnack.se
Har en annan G pÄ vÀg hem jag Ä.AssÄ nÄgon mÄste ju slÄ till!
Har lite för mycket annat pÄ ingÄng, annars hade jag köpt den bara för att man Mà STE köpa till det priset. Kvittar om man gillar klockan![]()
EN?! Det gills inteHar en annan G pÄ vÀg hem jag Ä.
Ni hör hur mÄnga bra ursÀkter jag har va?![]()
Schyssta knivar! Har sjÀlv en Pioneer Electrican som Àr med ofta.Pianolektion ger tillfÀlle till stilleben.
Tre stÄlisar.
![]()
AssÄ nÄgon mÄste ju slÄ till!
Har lite för mycket annat pÄ ingÄng, annars hade jag köpt den bara för att man Mà STE köpa till det priset. Kvittar om man gillar klockan![]()