• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
HĂ€rligt med fredag.

PXL_20240524_073442111.jpg
NĂ€r vill du bli av med (=sĂ€lja) den dĂ€rtill mig? ;):rolleyes:😁😘
 

ekke

Rolex
2-Faktor
Ut ur huset och österut frĂ„n Lund. Via Skrylle mot Torna HĂ€llestad dĂ€r jag sedan följde skĂ„neleden runt Krankesjön till Harlösa. Jag hade velat fortsĂ€tta mot Löberöd men det fĂ„r bli nĂ€sta gĂ„ng istĂ€llet. Det var jĂ€kligt skönt att bara gĂ„ pĂ„ 95% grusvĂ€gar och stigar. Jag hade tĂ€nkt att gĂ„ runt Österlen lĂ€ngs med stranden men det kan ocksĂ„ göras senare.
It's a dangerous business, @Sonnyboy ...
(För dom som kan sin Tolkien 😉)

1000008183.gif


Edit:
Fin tur för övrigt! Brukar vara bra huvudrens pĂ„ en sĂ„n promenad â˜ș
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Soligt och dĂ„ synkar den inte över natten. Bara nĂ€r det Ă€r molnigt. Kom hem igĂ„r och grannen var ute och gick med hunden. Han fiskade upp en liten lĂ„da och frĂ„gade om jag inte hade en g-shock 5610. Vassego den kan du fÄ  Skulle haft den monterad tidigare dĂ„ texten i nederkant Ă€r bortnött efter bilmeck
 kul grej
 Kallas för bullbar?
IMG_0492.jpeg
 

ekke

Rolex
2-Faktor
Soligt och dĂ„ synkar den inte över natten. Bara nĂ€r det Ă€r molnigt. Kom hem igĂ„r och grannen var ute och gick med hunden. Han fiskade upp en liten lĂ„da och frĂ„gade om jag inte hade en g-shock 5610. Vassego den kan du fÄ  Skulle haft den monterad tidigare dĂ„ texten i nederkant Ă€r bortnött efter bilmeck
 kul grej
 Kallas för bullbar?
IMG_0492.jpeg
Bullbar it is!
RetrofrĂ€nt 👌
 
Topp