NÀr vill du bli av med (=sÀlja) den dÀrtill mig?HÀrligt med fredag.
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
![Face blowing a kiss :kissing_heart: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f618.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀr vill du bli av med (=sÀlja) den dÀrtill mig?HÀrligt med fredag.
![]()
NÀr vill du bli av med (=sÀlja) den dÀrtill mig?![]()
It's a dangerous business, @Sonnyboy ...Ut ur huset och österut frĂ„n Lund. Via Skrylle mot Torna HĂ€llestad dĂ€r jag sedan följde skĂ„neleden runt Krankesjön till Harlösa. Jag hade velat fortsĂ€tta mot Löberöd men det fĂ„r bli nĂ€sta gĂ„ng istĂ€llet. Det var jĂ€kligt skönt att bara gĂ„ pĂ„ 95% grusvĂ€gar och stigar. Jag hade tĂ€nkt att gĂ„ runt Ăsterlen lĂ€ngs med stranden men det kan ocksĂ„ göras senare.
Strumpor i sandalerna Àr min stil
![]()
Det enda som blir stekt hÀr idag Àr pannkakorSka herrn ocksÄ steeeka idag?
![]()
Dyk dyk dyk!!!Nu börjar det likna nÄgot. KanonkvÀll och 27 grader i poolen
![]()
Bullbar it is!Soligt och dÄ synkar den inte över natten. Bara nÀr det Àr molnigt. Kom hem igÄr och grannen var ute och gick med hunden. Han fiskade upp en liten lÄda och frÄgade om jag inte hade en g-shock 5610. Vassego den kan du fÄ⊠Skulle haft den monterad tidigare dÄ texten i nederkant Àr bortnött efter bilmeck⊠kul grej⊠Kallas för bullbar?
![]()
Ăru pĂ„ öjn?
à nej, göt du för liten platta?Vattna-platta-G
![]()
Den dÀr Àr ju riktigt bra, men pallar inte storleken. Annars en fulltrÀffFÄtt lite griller i huvudet sÄ eventuellt hÀnger denna löst.![]()