Oooo 700:anVattna-platta-G
![]()
![Thumbs up :thumbsup: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
Inte sÄ vanligt att rasta en sÄn i trÄden. Men det kommer en till snart
![Winking face :wink: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oooo 700:anVattna-platta-G
![]()
Mmmmm, den blev ungefÀr 16,5ggr mindre Àn garageplattanà nej, göt du för liten platta?![]()
The G-spot?Mmmmm, den blev ungefÀr 16,5ggr mindre Àn garageplattan![]()
Jag sÄg ju att du nyligen hade en tur frÄn Hovs Hallar till BÄstad dÀr det blev en öl. MÄste ha varit en fin tur. Konstigt nog gick tiden vÀldigt fort och det blev aldrig lÄngtrÄkigt. Detta ska jag helt klart göra igen!It's a dangerous business, @Sonnyboy ...
(För dom som kan sin Tolkien)
![]()
Edit:
Fin tur för övrigt! Brukar vara bra huvudrens pÄ en sÄn promenad![]()
Hur det kunde te sig att ingen skrev "That's what she said" is beyond me..Den dÀr Àr ju riktigt bra, men pallar inte storleken. Annars en fulltrÀff![]()
Vad gÄr den lös pÄ dÄ?FÄtt lite griller i huvudet sÄ eventuellt hÀnger denna löst.![]()
Japp.Ăru pĂ„ öjn?![]()
Ska dit i slutet av Juli.
- Frogman och Muminmugg
Torekov-BÄstad pÄ SkÄneleden Àr en riktigt fin strÀcka. Lagom lÄng för en dagstur (5-7 timmar beroende pÄ tempo).Jag sÄg ju att du nyligen hade en tur frÄn Hovs Hallar till BÄstad dÀr det blev en öl. MÄste ha varit en fin tur. Konstigt nog gick tiden vÀldigt fort och det blev aldrig lÄngtrÄkigt. Detta ska jag helt klart göra igen!
Inget sug alls pÄ denna? Kan sÀlja stÄliskittet separat ocksÄ.Det hÀr med stÄlismodd Àr nog inte min grej lÀngre?
NÄgon som Àr sugen? BÄde klocka och kitt Àr helt nya.
![]()
![]()