Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inget ljud brukar pÄ mÄnga modeller vara en bortslarvad liten fjÀder som ska ligga an mot baklocket.Morrn! Trattköp dÀr ljud och ljus ej fungerar, men resten Àr i bra skick sÄ den Àr fin att titta pÄ Felsökningstips eller frankensteindelar?
En Fà RRD?Hagge har fÄtt en kompis
Jajjemen, men inte pÄ min gÄrdEn Fà RRD?
Yes, har lika pÄ en annan. Ljuset har jag dock aldrig stött pÄ...Inget ljud brukar pÄ mÄnga modeller vara en bortslarvad liten fjÀder som ska ligga an mot baklocket.
Ser att du laddar batteriet, bÄde dig och klockanMan gillar ju att hÀnga ute i skogen.
Hade en Rangeman innan och uppskattade termometern sjukt mycket, lite för stor för mig dock! Ăr det bara triple sensor som gĂ€ller eller finns det andra g-shock med termometer?15,6 grader.
Hade en Rangeman innan och uppskattade termometern sjukt mycket, lite för stor för mig dock! Ăr det bara triple sensor som gĂ€ller eller finns det andra g-shock med termometer?
Kolla shockbase.org, men Ă€r det storleken sĂ„ Ă€r GW-9200 - Riseman vĂ€l med termometer om jag inte missminner mig. GDF-100 ocksĂ„.Hade en Rangeman innan och uppskattade termometern sjukt mycket, lite för stor för mig dock! Ăr det bara triple sensor som gĂ€ller eller finns det andra g-shock med termometer?
Ăr den verkligen mindre Ă€n en Rangeman...?Finns fler. Bl.a. Mudman 9500.
En anvĂ€ndbar grej pĂ„ Shockbase Ă€r att man kan sortera efter "function" :Ăr den verkligen mindre Ă€n en Rangeman...?
Grym sida, sitter precis och pillarEn anvÀndbar grej pÄ Shockbase Àr att man kan sortera efter "function" :
https://shockbase.org/function_page_dyn.php?function=thermometer
Ăr den verkligen mindre Ă€n en Rangeman...?
Vi kan skramla ihop till en MC till det sydvÀstra distriktet sÄ kan jag ta kurirverksamheten hÀr med leverans av nödchocks inom 3 timmar. Det Àr ju vÀldigt trist att sÄnt hÀr hÀnder helt enkelt.
Det Ă€r fler som har termometer. Tex. GWG1K,2K,3K, D1000 Frogman, GravitymasterHade en Rangeman innan och uppskattade termometern sjukt mycket, lite för stor för mig dock! Ăr det bara triple sensor som gĂ€ller eller finns det andra g-shock med termometer?