• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Gymmet avklarad 👌 extremt skönt vĂ€der redan nu, blir nog att bada lite vid stranden senare idag đŸ€™
1000002853.jpg
 

Hellmao

Panerai
2-Faktor

Patric J

Rolex
2-Faktor
Är den verkligen mindre Ă€n en Rangeman...?

SjÀlva klockan Àr vÀldigt likvÀrdig storlek som Rangeman. Men det som skiljer Àr att Mudman har sidostöd pÄ baksidan som gör att den platta ytan Àr ca 2cm kortare och den omsluter handleden mycket bÀttre. Har man inte riktigt grova handleder sÄ ger Rangeman stora glapp/hÄl pÄ sidorna av handleden.
Man kan sÀga att Mudman Àr lika stor men kÀnns mindre pÄ armen.

Rangeman 9400:

1000019385.jpg


Mudman 9500:

1000019386.jpg
 
Senast Àndrad:

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
@Sonnyboy du Àr inte i nÀrheten av @ekke och kan kasta ner en nöd G frÄn helikoptern?
Vi kan skramla ihop till en MC till det sydvÀstra distriktet sÄ kan jag ta kurirverksamheten hÀr med leverans av nödchocks inom 3 timmar. Det Àr ju vÀldigt trist att sÄnt hÀr hÀnder helt enkelt.

Men igÄr var jag tyvÀrr upptagen med lumpenÄtertrÀff efter 30 Är. Det var riktigt trevligt och min GWG2K fick en del beröm!
 
Senast Àndrad:
Topp