Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
G(W)-9200 Àr underskattad, visst det Àr vÀl en ful ankunge men den checkar mÄnga boxar för mig. LÀtt, smidig och bra passform + centrerad lysknapp. Och termometer dÄSÄ coola dessa tvÄ. Riseman ser man dÄ och dÄ i trÄden, bl.a. @ekke Žs MIRO.
Men nÄn GDF-100 var det fasen lÀÀÀnge sen man skymtade i trÄden.![]()
En helt vanlig trÄkmÄndag
![]()
Coolt med avskalad design, men kanske hade kunna hÀnda iaf nÄgot mer visuellt?Nya MRG-B2100
Ca. „650,000
![]()
![]()
VÀldigt pÄkostad Casioak.. Men ca 45000 bagis var vÀl ÀndÄ att ta i??Nya MRG-B2100
Ca. „650,000
![]()
![]()
Glöm inte lÀgga till momsenVÀldigt pÄkostad Casioak.. Men ca 45000 bagis var vÀl ÀndÄ att ta i??![]()
VÀldigt pÄkostad Casioak.. Men ca 45000 bagis var vÀl ÀndÄ att ta i??![]()
En nolla för mycket. Den dÀr kommer inte bli nÄgon storsÀljare men de lÀr ju Ä andra sidan ha typ 90% marginal pÄ de fÄ som sÀljs.Nya MRG-B2100
Ca. „650,000
![]()
![]()
Hehe, det dÀr kÀnns igen. "5h32min sedan torktumlaren startades" etc.7h40min sedan Àggen började koka.
Bedövad och nysyddHĂ€nger pĂ„ nĂ€rakutenâŠ
En V60 glaskaraff (kaffe-nörderi) gick sönder och skar upp fingret. Tur att G-Shocken satt pÄ armen och var redo för allt
![]()
Nu blir det till att Äka hem och dricka en kopp svart eller?Bedövad och nysydd
![]()
Viktigaste att ha med sig pÄ surftrip. Men man ska inte heller glömma jod och vÀteperoxid sÄ man riktigt tar död pÄ all skit innan man limmar ihop.