• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Sitter och vĂ€ntar pĂ„ vind. SĂ€mre kan man ha det đŸ€™đŸ»
IMG_1011.jpeg
 

L&W

Patek
2-Faktor
HÄller med. Frogman bör man ha. Jag Àr vÀldigt svag för GWF-A som dessutom sitter otroligt mycket bÀttre Àn GWF-D. I synnerhet pÄ lÀnk som denna. Tycker Àven att GWF-A pÄ band sitter fint, men inte lika bra.

SÄhÀr ser den ut. Cirka 40 mm mellan ÀndlÀnkarna

IMG_0043.jpeg
Jag tror man fÄr mÀta frÄn kanten frÄn de fasta Àndbitarna. Har för mig att det Àr 60mm.
1000014877.jpg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Jag tror man fÄr mÀta frÄn kanten frÄn de fasta Àndbitarna. Har för mig att det Àr 60mm.
1000014877.jpg

Det viktiga Àr frÄn var armbandet börjar att gÄ nedÄt och omsluta handleden. Med G-shock Àr det lite mer komplicerat jÀmfört med vanliga klockor. Lug till lug kan bli missvisande, om jag förstÄtt det rÀtt?
 

L&W

Patek
2-Faktor
Det viktiga Àr frÄn var armbandet börjar att gÄ nedÄt och omsluta handleden. Med G-shock Àr det lite mer komplicerat jÀmfört med vanliga klockor. Lug till lug kan bli missvisande, om jag förstÄtt det rÀtt?
Jag tycker att lĂ€nken Ă€r lite klumpigare Ă€n gummibandet och gör att klockan ser större ut pĂ„ handleden. Är din handled 6cm bredd sĂ„ Ă€r det inga problem. Har du smalare handled sĂ„ sticker de fasta Ă€ndlĂ€nkarna ut pĂ„ sidorna.
 
Senast Àndrad:

TorNet

Panerai
2-Faktor
Eftersom jag Ă€r snĂ„..., jag menar sparsam för att jag egentligen har köööööpstopp sĂ„ blev det japanska postens allra billigaste/lĂ„ngsammaste transport. Hur lĂ„ngsam den var visste jag dock inte dĂ„, men tĂ€nk er seglats med djonk och efterföljande kamelkaravan pĂ„ sidenvĂ€gen vĂ€sterut... Men det blir en fin julklapp! 😅

Rent hypotetiskt kan jag ha drabbats av FOMO och bestĂ€llt en vit ocksĂ„. đŸ«Ł
Om du, mot förmodan och rent hypotetiskt alltsĂ„, köpt pĂ„ dig för mĂ„nga G-Shocks till jul sĂ„ kan jag ev överta den vita Mangan 😊
 
Topp