Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror man fÄr mÀta frÄn kanten frÄn de fasta Àndbitarna. Har för mig att det Àr 60mm.HÄller med. Frogman bör man ha. Jag Àr vÀldigt svag för GWF-A som dessutom sitter otroligt mycket bÀttre Àn GWF-D. I synnerhet pÄ lÀnk som denna. Tycker Àven att GWF-A pÄ band sitter fint, men inte lika bra.
SÄhÀr ser den ut. Cirka 40 mm mellan ÀndlÀnkarna
![]()
Jag tror man fÄr mÀta frÄn kanten frÄn de fasta Àndbitarna. Har för mig att det Àr 60mm.![]()
Jag tycker att lĂ€nken Ă€r lite klumpigare Ă€n gummibandet och gör att klockan ser större ut pĂ„ handleden. Ăr din handled 6cm bredd sĂ„ Ă€r det inga problem. Har du smalare handled sĂ„ sticker de fasta Ă€ndlĂ€nkarna ut pĂ„ sidorna.Det viktiga Ă€r frĂ„n var armbandet börjar att gĂ„ nedĂ„t och omsluta handleden. Med G-shock Ă€r det lite mer komplicerat jĂ€mfört med vanliga klockor. Lug till lug kan bli missvisande, om jag förstĂ„tt det rĂ€tt?
Biffig. Hur lÄng Àr du?LunchtrÀning avklarad.
Leg day idag.
![]()
![]()
LunchtrÀning avklarad.
Leg day idag.
![]()
![]()
Ăr din handled 6mm bredd sĂ„ Ă€r det inga problem. Har du smalare handled sĂ„ sticker de fasta Ă€ndlĂ€nkarna ut pĂ„ sidorna.
Biffig. Hur lÄng Àr du?
Föredrar 400kr-klockor över 40tkr
![]()
6 millimeter eller smalare.Det Àr handleder vi prata om hÀr.![]()
Insert opassande GIF hÀr![]()
Falukorvsoperation krÀver falukorvsG-shock.
Insert opassande GIF hÀr
Edit:
![]()
![]()
Falukorvsoperation krÀver falukorvsG-shock.
Haha cm ska det vara sÄ klart.6 millimeter eller smalare.
Ăkta "pencil-wrist".![]()
5.7 pÄ IMDb. Klart sevÀrd mao.Insert opassande GIF hÀr
Edit:
![]()
Om du, mot förmodan och rent hypotetiskt alltsÄ, köpt pÄ dig för mÄnga G-Shocks till jul sÄ kan jag ev överta den vita ManganEftersom jag Àr snÄ..., jag menar sparsam för att jag egentligen har köööööpstopp sÄ blev det japanska postens allra billigaste/lÄngsammaste transport. Hur lÄngsam den var visste jag dock inte dÄ, men tÀnk er seglats med djonk och efterföljande kamelkaravan pÄ sidenvÀgen vÀsterut... Men det blir en fin julklapp!
Rent hypotetiskt kan jag ha drabbats av FOMO och bestÀllt en vit ocksÄ.![]()
Jaa, helt klart smidigare med positiv display. Men den mörka passar sÄ mycket bÀttre. Har inte haft problem Àn dock, bilden luras mer Àn verkligheten tycker jag faktisktDen dÀr klockan Àr ju riktigt cool. LÀsbarheten har dock lite att önska...