• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Agnby⌚

Silver
Tycker vi har haft en bra pakÀÀÀtvecka đŸ„ł
SÄ det Àr vÀl bara att fortsÀtta...

Jag fortsĂ€tter min G-resa och testar GA-700, har inte varit sĂ„ld pĂ„ modellen men just den hĂ€r blĂ„kamouflagen fick mig att trilla dit 😅
1000008407.jpg

1000008408.jpg
Hade ett gĂ€ng olika GA-700. Var nog ~ensam om det dĂ„ i trĂ„den sĂ„ som du Ă€r nu 😀
Snygg, bra storlek men utan solar och mb6...

Edit: GA-700-7AER var favoriten!

Edit 2: Fanns en till visst 😁

 
Senast Àndrad:

Sorubim

Guld

Urtyp

Guld
Tag farvĂ€l till kĂ€r familjemedlem-G 👋đŸ„č
1000016748.jpg

.
.
.
Familjemedlemmen:
Edit: Inser att alla inte har instagram och innan jag fĂ„r nĂ„gon "jag beklagar sorgen" 😉
1000016750.jpg
 
Senast Àndrad:

ekke

Silver
2-Faktor
Cool! Gillar b200-serien, Ă„ngrar ibland jag sĂ„lde den jag Ă€gde. De Ă€r ju vĂ€ldigt bekvĂ€ma och fin finish 😎
IMG_9956.jpeg


FÄr man oblygt frÄga ungefÀr vad denna version ligger kring prismÀssigt?
Jag kan oblygt sÀga att jag tycker gjorde ett kap pÄ Mercari (Buyee) med rabattkupong... Men du kan nog fÄ tag pÄ en ny för ca 3000 kr hem till dörren, eller strax över 2000 kr för en begagnad i bra skick.
Gillar den verkligen! Sitter bra, maffig och tydlig display, stilren och stenhĂ„rd. Kommer definitivt tillfĂ€llen dĂ„ den kommer glĂ€nsa 👌
Min första GST ska tillÀggas.
 
Topp