• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Bygger brygga. Trevligt med sÀllskap.
20240608_081638.jpg
20240608_080349.jpg
BĂ€sta hjĂ€lp/stjĂ€lpredan man kan ha😍
 

Derix

Pandion
2-Faktor
Den hÀr pakÀÀÀtveckan Àr till Ànda och jag kan vÀl summera med:
"StenhÄrda svarta och somrigt blÄ"
Men nu Ă€r jag lite tom, har alltid haft nĂ„got pĂ„ horisonten som hĂ€grar, men i och med Burton Mudmastern sĂ„ finns det ingen direkt trofĂ© att jaga... (nĂ„ja 😬)
För helt Àrligt sÄ Àr jakten en stor del för mig, man vill liksom testa allt för att hitta just MIN ultimata samling.

Funderar pĂ„ att lĂ€gga ut hela samlingen pĂ„ annons. Men med en prissĂ€ttning som inkluderar en x-faktor som gör att om jag kĂ€nner att en klocka kan fĂ„ lĂ€mna sĂ„ Ă€r priset rimligt men om jag verkligen inte vill sĂ„ blir priset skyhögt. Dock blir allt till salu. Är det dumt?
@Nygren du gjorde vÀl lite sÄ vid din Audemars-dubbning? Fresh start liksom?

1000008459.jpg
Been there, done that. Ett tag kom det nya klockor nÀstan varje vecka och det var en sport att hÄlla koll pÄ köp&sÀlj, Blocket och Tradera. Har gjort en och annan "purge" - nÄgra av dem saknar jag (mest av allt GWF-D1000ARR) men i övrigt sÄ gÄr det nÀstan alltid att köpa igen om man skulle Ängra sig. Numera Àr det 6-7 st i min samling som aldrig kommer att lÀmna, och 4-5 st som stÀndigt roterar.

I slutÀndan ska man göra det som Àr kul. Tycker du det Àr kul att köpa hem klockor sÄ fortsÀtt med det!
 

ekke

Silver
2-Faktor
Been there, done that. Ett tag kom det nya klockor nÀstan varje vecka och det var en sport att hÄlla koll pÄ köp&sÀlj, Blocket och Tradera. Har gjort en och annan "purge" - nÄgra av dem saknar jag (mest av allt GWF-D1000ARR) men i övrigt sÄ gÄr det nÀstan alltid att köpa igen om man skulle Ängra sig. Numera Àr det 6-7 st i min samling som aldrig kommer att lÀmna, och 4-5 st som stÀndigt roterar.

I slutÀndan ska man göra det som Àr kul. Tycker du det Àr kul att köpa hem klockor sÄ fortsÀtt med det!
Just nu skulle nog mitt intresse mĂ„ bra av en krympning av samlingen. Men man Ă€lskar ju alla sina barn lika mycket 😅
Är nog bĂ€st att lĂ„ta marknaden bestĂ€mma vad som fĂ„r lĂ€mna đŸ„Č
 
Topp