Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haft den en stund..Nytt in?!
Jisses vilket toppskick! Riktigt cool modellDet blev en MRG-1-1 frÄn Japan! Dessutom i fantastiskt fint skick. BÄde bezel och band Àr matta och ser ut att mÄ bra. SvÄrt att tro att denna Àr frÄn 1996.
Kul att Àga sin första MR-G Àven om denna antagligen Àr den som Àr lÀngst ifrÄn en MR-G med dagens standard. Boett helt i titan och med den coola funktionen Telememo för att ha telefonnummer nÀra till hands
BÀrs aningen mindre Àn en fyrkant, men Àr lite högre Àn min GW-M5610.
SĂ„ nu har jag utökat min samling med 100% den senaste veckan. En rolig iakttagelse jag gjort Ă€r att denna Ă€r rĂ€tt lik min GWG-2k till utseendet med sina fyra klor runt den grĂ„ metallringen med âG-SHOCKâ mĂ„lat i svart kl 12.
Nu ska den tvÀttas och göras redo att anvÀndas
![]()
![]()
Om jag inte minns fel sÄ Àr 9300 Mudman likadan, de modeller som saknar MB6 har ÀndÄ en icke-fungerande synkindikator i displayen.Ja precis, jag kunde inte förklara bÀttreJa den verkar ju finnas, men inte sÄ det syns mer Àn i rÀtt ljus liksom
![]()
SÀger 1.500-1800.Vad kan man lÀgga ut en GW-9400 för med gröna och svarta klÀder i bra skick tror ni?
![]()
Tack, det lÄter rimligt tycker jagSÀger 1.500-1800.
Eller hurJisses vilket toppskick! Riktigt cool modell.
FÄr man se boettlocket ocksÄ?
Haha, G-SOCK kÀnns inte riktigt lika coolt.5610 som bara brukar anvÀndas nÀr det Àr tuffare anvÀndning pÄ gÄng. BÀrs bra och nu tvÀttad för första gÄngen sen jag vet inte nÀr. Ser nu att H i SHOCK nötts ner och gissar att det Àr spÄr frÄn ett byte av bromsslangar pÄ en Miata.![]()
Lita aldrig pÄ baron nÀr den ser ut sÄ, den vill bara jÀvlas...Baron ser bra ut just nu iafHoppas den hÄller sig sÄ inför morgondagen..
Annars kan bli blött som fasen igen
![]()
JassÄ? Denna som Àr sÄ coolNÄn i trÄden som Àr sugen att ta över denna? Det va inget för mig tyvÀrr.
![]()