• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Derix

Patek
2-Faktor
74136510682__F88C6550-7A80-4012-9F29-BAB440AC65FE.jpeg
Nytt in?!
 

Sorubim

Audemars
Det blev en MRG-1-1 frÄn Japan! Dessutom i fantastiskt fint skick. BÄde bezel och band Àr matta och ser ut att mÄ bra. SvÄrt att tro att denna Àr frÄn 1996.

Kul att Ă€ga sin första MR-G Ă€ven om denna antagligen Ă€r den som Ă€r lĂ€ngst ifrĂ„n en MR-G med dagens standard. Boett helt i titan och med den coola funktionen Telememo för att ha telefonnummer nĂ€ra till hands đŸ€“

BÀrs aningen mindre Àn en fyrkant, men Àr lite högre Àn min GW-M5610.

SĂ„ nu har jag utökat min samling med 100% den senaste veckan. En rolig iakttagelse jag gjort Ă€r att denna Ă€r rĂ€tt lik min GWG-2k till utseendet med sina fyra klor runt den grĂ„ metallringen med ”G-SHOCK” mĂ„lat i svart kl 12.

Nu ska den tvĂ€ttas och göras redo att anvĂ€ndas 😀

IMG_6935.jpeg
IMG_6934.jpeg
Jisses vilket toppskick! Riktigt cool modell:D.
FÄr man se boettlocket ocksÄ?
 

Urtyp

Audemars
5610 som bara brukar anvÀndas nÀr det Àr tuffare anvÀndning pÄ gÄng. BÀrs bra och nu tvÀttad för första gÄngen sen jag vet inte nÀr. Ser nu att H i SHOCK nötts ner och gissar att det Àr spÄr frÄn ett byte av bromsslangar pÄ en Miata.
IMG_6782.jpeg
Haha, G-SOCK kĂ€nns inte riktigt lika coolt. 🧩😅👌
 
Topp