• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God fredag 😀
Halv arbetsdag idag, sen ivĂ€g pĂ„ hojen upp mot ösregnetđŸ˜ŹđŸïž
IMG_20240628_061937.jpg
 
NĂ€r jag kom hem sĂ„ stod ett vadderat kuvert vid min dörr. Vad Ă€r det nu jag bestĂ€llt? tĂ€nkte jag. Och tankarna gick runt. NĂ„n fyllebestĂ€llning frĂ„n förra helgen? Nej det kan det inte vara för har ju varit sjuk. đŸ€”
NÀr jag öppnade det sÄ - just det!

1000020662.jpg


1000020663.jpg


1000020664.jpg


Nu en dusch innan nÀsta paketöppning.
 
Nytillskottet i G-shockfamiljen! Min andra G-shock som saluförs som kvinnoklocka. Den Àr snÀppet mindre Àn standard med en bredd pÄ 40mm.

1000020673.jpg


1000020677.jpg


Men det Àr 5 hÄl till pÄ bandet sÄ den kan bÀras Àven med grövre handleder Àn min 17cm.

1000020676.jpg


Den Àr alltsÄ lite mindre Àn normalt för en fyrkant men Àr riktigt snygg. Och tycker inte den alls har nÄgot utprÀglat feminint över sig, Àr vÀl unisex. Och: det stÄr inte Baby-G pÄ den.
Vad tycker ni, passar den Ă„t mig?
 
Senast Àndrad:
Nytillskottet i G-shockfamiljen! Min andra G-shock som saluförs som kvinnoklocka. Den Àr snÀppet mindre Àn standard med en bredd pÄ 40mm.

1000020673.jpg


1000020677.jpg


Men det Àr 5 hÄl till pÄ bandet sÄ den kan bÀras Àven med grövre handleder Àn min 17cm.

1000020676.jpg


Den Àr alltsÄ lite mindre Àn normalt för en fyrkant men Àr riktigt snygg. Och tycker inte den alls har nÄgot utprÀglat feminint över sig, Àr vÀl unisex. Och: det stÄr inte Baby-G pÄ den.
Vad tycker ni, passar den Ă„t mig?

Ser inte omanligt ut alls. Jag skulle kunna bÀra den och min mandom Àr erkÀnt hög.
 
Tillbaka
Topp